Via bokt vragen naar ervaringen met fysiotherapeut

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miko

Via bokt vragen naar ervaringen met fysiotherapeut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 21:58

Geen idee of ik hier aan 't goede adres ben, maar je moet toch ergens beginnen niet waar .

Het gaat om het volgende: ik heb slechte ervaringen met een bepaalde paardenfysiotherapeut. Nu ben ik aan het kijken wat ik precies kan ondernemen, welke mogelijkheden ik heb. Daarvoor zou het handig zijn om te weten of er meer bokkers zijn die ook slechte ervaringen hebben met deze persoon.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Want om nu gelijk naam en toenaam te noemen is ook weer niet zo netjes...

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 22:46

Misschien kan je gewoon een oproep zetten voor mensen die slechte ervaringen hebben in een bepaalde regio. ( Ik zou wel een groot gebied nemen want er zijn niet zoveel fysio's toch? ) en dan via /pb/mail telefoon naam noemen en verder overleggen. Mocht het niet over dezelfde gaan kan je elkaar altijd helpen

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 09:35

Nou je zal dan wel moeten uitleggen WAT voor slechte ervaring je hebt. En of je dat nou zou willen doen op een forum waar je eigenlijk over paarden behoord te praten... Mijn zegen heb je, alleen als je ervaringen zoekt over 1 bepaalde fysio bij jou in de regio, heb je natuurlijk maar een heel beperkt zoekgebied op een paardenforum.
Is er geen gezondheidsforum o.i.d.?

Ptries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 15:54

Ik denk juist dat dit de plek bij uitstek is, omdat het gaat om een paardenfysiotherapeut. Denk dat er op een gezondheidsforum een heleboel paardloze mensen zitten.
Ik vind de tactiek van Liedje wel een goede.

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:34

Sorrie, niet gezien dat het om een paardenfisio ging.

Maar als je een topic opent krijg je altijd een hoop voor en tegenstanders en ben je aan het einde eigenlijk nog niks wijzer..( behalve over Leen Taal, daar werd al snel duidelijk dat het een laaielichter was.

Miko

Re: Via bokt vragen naar ervaringen met fysiotherapeut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 17:52

Hmm.. het blijft lastig .

Het gaat me er vooral om dat het misschien mogelijk is gezamenlijk iets te doen richting die paardenfysiotherapeut. Als ik kijk naar hoe hij mijn paard behandeld heeft, kan ik me niet voorstellen dat er niet meer mensen gedupeerd zijn.. Samen sta je sterker!

Ik hoop eigenlijk dat er nog een mod reageert, want misschien is een topic zoals ik wil ook wel aan regels gebonden

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:24

Dan moet je even temmen!

Miko

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 18:28

amondi schreef:
Dan moet je even temmen!

Ik dacht dat de meeste vragen op FZ sowieso beantwoord werden door mods, maar heb ik misschien verkeerd begrepen dan...