help zie geen foto`s meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

help zie geen foto`s meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 13:38

nou dan maar proberen via deze weg

in mijn favoriete topic zie ik geen foto`s meer, en bij andere topics zie ik er soms wel en soms niet.
weet iemand hier een oplossing voor want ik snap er niets van bij de ucp staat hij in iedergeval op toon albeelding ja

nou hoop dat iemand mij kan helpen

op google kan ik wel plaatjes bekijken dus ik ga er van uit dat het niet aan mij computer ligt

heb mijn computer al gedefragmenteerd, op virussen gecontroleerd, op fouten gecontroleerd en heb cookies verwijderd

ik weet het dus niet wie wel .....

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 13:39

-> FZ

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 13:54

En de optie van het UCP heeft de TS ook al geprobeerd.

Wie kan haar helpen? Ik weet het ook niet.

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 14:09

ik kan ook niet helpen
mischien de pc eens even afzetten en terug opzetten?

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Re: help zie geen foto`s meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 14:14

heb ik ook al een paar keer geprobeerd sta er wel van te kijken dat ik in dit topic avatars kan bekijken en in mijn favorite topic allemaal dezelfde foto bewerken niet teminste als ik hem open via het begin zie ik somige wel (die ik al had gezien) en de latere ingezonde antwoorden niet, echt een ???? voor mij

Boemba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 16:41

nou ja opnieuw opgestart nu zie ik hier ook geen avatars meer wie weet wat er aan mankeerd mischien bart inlichten, die is daar toch voor deze problemen

Boemba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 16:48

Boemba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 12:22

nou ja ben er nu achter dat het probleem in de derde pagina ligt als ik die pagina niet open kan ik alles zien en als ik die wel open zie ik helemaal niets meer ook niet in andere topics zie ik dan niets meer. ( maar ja raar vind ik het wel )