Ik zie vaker dat mensen van beide kanten bedrogen worden. Bedrogen is misschien een groot word, maar er gaat iets mis tussen de koper en de verkoper.
Geld niet gestort, spullen niet/verkeerd geleverd, spullen blijken niet te zijn wat het is, afspraken worden niet nagekomen, enz, enz.
Ik loop al een tijdje met een paar ideetje hierover rond, sowieso ook omdat ik het zelf 2x van beide kanten heb meegemaakt (als koper en als verkoper)
Idee 1
Een Hulp (sub)forum maken waarin iedereen, zonder namen te noemen, kan vragen: 'joh hoe moet ik dit oplossen? Wat zouden jullie doen?'
Niet met een zwarte lijst, of mensen zwarte te maken. Maar zonder naam/details te vragen wat anderen zouden doen?
Idee 2
Een centraal topic met bovenstaande, al ben ik bang dat dat overzichtelijk word.
Idee 3
Geen moderators, geen bemiddelaars, maar bokt-'juristen' (het beestje moet een naam hebben

Mensen die je kan aanspreken met de boodschap: 'Joh ik heb mijn geld/spul niet, kan je diegene benaderen oid'
Die hoeven opzich geen extra functies te hebben (topics kunnen sluiten, bokkers kunnen bannen, oid) maar wel een goed contact met de moderators, dat wanneer er een beslissing genomen is er miss een stap ondernomen word door deze of gene
Dat waren de ideetjes, val me er aub niet op aan. Het zijn puur ideen om het misschien wat makkelijker te maken voor deze of gene?