Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Bedrogen op Bokt, wat nu?
Als je ondanks bovenstaande tips toch opgelicht wordt via bokt, stel daarvan dan een moderator op de hoogte door middel van een pb of TipEenMod. De moderator zal dan proberen contact op te nemen met de andere partij en zijn/haar verhaal aanhoren. Uit het verleden blijkt dat problemen tussen twee partijen in ongeveer de helft van de gevallen op te lossen zijn na bemiddeling door een moderator.
Helaas helpt dit niet altijd. Als iemand ervoor kiest om ook na een waarschuwing van een moderator geen uitleg te geven over zijn handelen en alsnog de beloofde afspraken niet waarmaakt, wordt deze persoon permanent geband van bokt. De benadeelden mogen een topic openen op ForumZaken om te kijken of er meer mensen 'bedrogen' zijn of informatie hebben om zo te proberen alsnog de spullen of hun geld terug te krijgen.
Wij raden mensen aan die opgelicht zijn altijd contact op te nemen met de politie.
jiehaaa schreef:Ik denk dat het niet zo handig van je is geweest om het vest te versturen voor de betaling rond was...
Maar da's makkelijk praten achteraf. Idd dan maar een Bokt-bemiddelaar contacteren, denk ik.
Pellie schreef:hier mag eerst een slotje op, ik heb na het posten van deze topic inmiddels een pb van haar gekregen.