Zojuist kwam mij ter ore dat Nickyu een ban te pakken heeft van een week wegens het niet nakomen van afspraken met de moderators.
Laat jullie licht eens schijnen over het volgende........

In een bepaald topic over een middagje at work , Nick op een Andalusier , onstond er een conflict tussen Nickyu en Partij X.
Het escaleerde, en zowel Nick als Partij X kregen passende bans en een afspraak, nl. niet reageren op elkaars berichten en niet posten in elkanders topics.
Dit is een heel summiere samenvatting van wat er allemaal gaande was, maar voor nu even voldoende.
Partij X negeerde deze afspraak al tijdens de ban door herhaaldelijk pb's te sturen onder de account van een ander en later door rechtstreeks te reageren op berichten van Nick.
Dit is gemeld en gestaafd met hard bewijs.....echter...
Hierop volgde geen sanctie.
Over Partij X loopt (is inmiddels gesloten zie ik...) een nogal actief topic op VN.
Nick had na 60 pagina's te hebben meegelezen besloten ook te posten en werd direct "beloond "met een ban van een week.
Let wel, dit is geen topic van Partij X en Nick reageert niet op berichten van Partij X. Het gehele topic is gewijd aan Partij X en gezien de ervaringen die Nick heeft met hen was het op dat moment nuttig om te posten.
Had ze willen rellen of andere vuile spelletjes spelen, dan had ze in mijn ogen wel direct mee gepost vanaf het begin en andere taal gebruikt.
Hoe kan dit nu?

Kiest Bokt hier het hazenpad en worden mensen die ter discussie staan en meer dan dat, het hand boven het hoofd gehouden?
In mijn ogen is dit meten met twee maten.....
Hoe zien jullie dat?
Groeten
Cindy