Ik ben nu een uur bezig met op Bokt proberen te komen Het enige wat ik telkens krijg is dit:Iemand enig idee?
idd, je kunt 1x ergens op klikken en als je dan terug wilt naar het topic of je eigen berichten o.i.d. dan is Bokt er weer af Ach, houdt je bezig op de vroege morgen
Ehm nee, ik kon weet ik het hoe vaak op F5 drukken maar kreeg telkens het zelfde scherm weer Wat het was weet ik niet, maar alles werkt weer naar behoren
dat krijg ik ook heel vaak, maar later doet hij het dan wel, ook als ik al op bokt zit, dan komt het ook heel vaak
Ik heb er sinds gisteren ook behoorlijk vaak last van. Een ker op vernieuwen klikken helpt, maar een poos later gebeurt het gewoon weer.
Heb ik ook last van. Als ik dan op vernieuwen klikt springt hij gewoon weer op de Bokt pagina. Bokt is bij mij ook niet langzamer.
Roseane schreef:Heb ik ook- en er loopt al een topic over.viewtopic.php?f=25&t=595489En als je goed kijkt zie je dat daar een andere melding in het scherm verschijnt met een andere code
Nope, ik heb de hele ochtend die code gehad, die is anders dan normaal.Vaak als het druk is gooit ie je er even af, dan krijg je de melding van je quote
Heb er ook last van... eerst alleen in individuele topics, maar enkele dagen geleden ineens toen ik het Huiskamer-forum opende. Hoop dat er aan gewerkt wordt.
ik kon vannacht helemaal niet op bokt door deze foutmeldingenen dat terwijl het rustig was op mijn werk..daar raak je behoorlijk gefrustreerd van