Hey allemaal,
Ik ben nieuw op Bokt!! Ik zal me eerst even voorstellen...Mijn naam is Anna, ik ben 23 jaar en woon in Purmerend. Ik heb jarenlang op een manege gereden en ik heb ook een eigen paard gehad samen met mijn schoonzusje. Tevens ben ik helemaal gek van Tinkers!! Ik vind ze geweldig!! Mijn Anglo Arabier Candy is helaas vorig jaar november overleden. Mijn schoonzusje en ik hadden haar gered van de slacht en bij een handelaar opgekocht. Het was een paard van de manege waar wij hadden gereden. Ze heeft bij ons nog een jaar kunnen genieten van haar oude dag. We hebben veel plezier aan haar gehad...Ik heb er geen spijt van dat ik haar gekocht had..ook al was het in het begin alleen maar ellende (ze was broodmager en had een enorme beenwond!) Op dit moment rijd ik niet meer zo fanatiek maar loslaten kan ik het niet. Als je eenmaal hebt gereden kom je er niet meer zo makkelijk van af he??? Binnenkort wordt er een nieuwe manege geopend en misschien dat ik daar dan weer ga rijden..en wie weet in de toekomst weer een eigen paard!!
Ik hoop jullie nog veel te spreken hier op Bokt! Ik zal snel even een fotootje plaatsen...
Groetjes Anna.