Beledigingen in profiel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Beledigingen in profiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 11:18

Ik ben erg benieuwd of users van bokt zomaar uitspraken van mij, of wie dan ook, in zijn/haar profiel op mogen nemen, en er vervolgens ook nog beledigende opmerkingen bij mogen plaatsen.
Kan dat zomaar?

marleen_usar

Re: Beledigingen in profiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:26

ik heb geen idee? Maar het wordt dus gedaan.

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:28

Ik denk dat het onbegonnen werk is om alle profielen te gaan controleren op beledigende opmerkingen.
Misschien is het beter om de betreffende user dan een PM te sturen en zo om opheldering te vragen en het evt. uit te praten.
In ieder geval riekt het naar een persoonlijke vete (niet persoonlijk bedoelt, gewoon in het algemeen) en die mogen niet op Bokt uitgevochten worden in het openbaar (profiel is deels openbaar, zo zou je het kunnen zien, toch...?).

Overigens vind ik het een rare manier om iemand op die manier te beledigen/kwetsen. Profiel is er toch in de eerste plaats om je voor te stellen!

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:28

Jij bedoelt dat jou tekst geqoute wordt en dat wordt in een andermans profiel in de grond gestampt
Vind dat wel erg laag als mensen dat doen!
Ik houd wel van een dolletje op zijn tijd, maar in je profiel

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 11:29

Cyntje schreef:
Jij bedoelt dat jou tekst geqoute wordt en dat wordt in een andermans profiel in de grond gestampt
Vind dat wel erg laag als mensen dat doen!
Ik houd wel van een dolletje op zijn tijd, maar in je profiel

Van mij en nog een paar mensen die er een andere mening op nahouden dan de betreffende user. Dat wordt dan vergezeld van de opmerking: als je er ook bij wil moet je je ook even van je domste kant laten zien.
Zo volwassen...

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:29

@Nerwen:
Ieders profiel checken is iid onbegonnen werk, maar de TS zou wel de naam van desbetreffende naar een Modje kunnen PM´en?
Ik neem aan dat er niet zo heel veel van die rare fratsen in profielen worden neergezet?

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:32

Tja, het behoeft niet veel denkwerk om te weten over wie dat dit gaat. Ik zou een mod inlichten en er verder boven staan. Kinderachtig om zoiets in je profiel te zetten, maar om er verder veel aandacht aan te geven...het is natuurlijk wel grappig om te bedenken dat je woorden zo veel losmaken dat je gequot moet worden...

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 11:33

Ekkie schreef:
Tja, het behoeft niet veel denkwerk om te weten over wie dat dit gaat. Ik zou een mod inlichten en er verder boven staan. Kinderachtig om zoiets in je profiel te zetten, maar om er verder veel aandacht aan te geven...het is natuurlijk wel grappig om te bedenken dat je woorden zo veel losmaken dat je gequot moet worden...

Wat te denken van de hele pb stroom die maar blijft komen, terwijl ik al weken volhou dat ik er geen behoefte aan heb.
Blijkbaar teveel vrije tijd om handen ofzo.

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:37

Cyntje schreef:
@Nerwen:
Ieders profiel checken is iid onbegonnen werk, maar de TS zou wel de naam van desbetreffende naar een Modje kunnen PM´en?
Ik neem aan dat er niet zo heel veel van die rare fratsen in profielen worden neergezet?

Dat is zo, alleen ik vatte MissJ's bericht meer in het algemeen op dan specifiek gericht naar 1 persoon (en ja, het behoeft niet veel denkwerk om te weten over wie het gaat).

I.i.g. vind ik het erg kinderachtig en jammer dat dit soort dingen niet op een volwassen manier opgelost kunnen worden.

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:37

Beste MissJ, we zullen met het modteam kijken hoe we dit gaan oplossen, in de tussentijd even een slotje.