Moderators: Is dit misschien een goed idee om....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Madelief28Jarig

Moderators: Is dit misschien een goed idee om....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-06 21:09

jullie werk uit handen te nemen?

ik ben regelmatig aan het temmen, betreffende dingen die niet goed staan etc...Nu leek het misschien makkelijk voor jullie, om enkele bokkers aan te wijzen die alleen de bevoegheid hebben op topics te sluiten en of te verplaatsen...

Nu zijn steeds 2 mensen bezig...diegen die het opgemerkt heeft...en de uiteindelijke mod die het topic op slot gooit of wat dan ook...

Weet ook niet of bovenstaande gerealiseerd kan worden...Maar het lijkt mij erg leuk om te doen, aangezien ik zelf absoluut niet tegen "vervuiling"kan en het een beetje zat word om zowat om de dag dezelfde verkoop topics tegen te komen...

Effin....Wat vinden jullie ervan? Goed idee toch?

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:14

Lijkt me geen goed plan

Gewone users die slotjes kunnen plaatsen en topics kunnen verplaatsen; dit komt niet goed...

Blijven jullie maar lekker TeMen, dan bepalen moddie's wel hoe of wat
Laatst bijgewerkt door Ann op 27-05-06 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

esziiY

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:15

Lijkt mij ook niet zo'n goed idee!
We hebben Modjes genoeg

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:16

Modjes -> Hulpmodjes -> Hulphulpmodjes =

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:17

Best goed idee!

Nu ben ik zelf subforummod (eerder een soort van veredelde TeMmer ) van IM en dan merk je toch wel dat als je nou zelf topics kon sluiten/verplaatsen enz. dat dat net wat makkelijker en sneller zou zijn.

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:18

modjes -> hulpmodjes -> hulpusers -> HELLUP

Nee, lijkt me geen goed plan, zorgt alleen maar voor verwarring, lijkt me... Laat dan eerder de hulmodjes die er nu zijn topics in hun subforum verplaatsen/sluiten...

Chocopasta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:22

Neuh, geen goed plan.
Als er te veel werk is vragen de moderators vast wel aan geschikte gebruikers of ze moderator willen worden.

Madelief28Jarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-06 21:28

ik vind het wel een goed idee...het scheelt een bult tijd en werk, ook voor de huidige moderators....
Ann, ik denk dat ene bokker zelf wel kan beoordelen in zo`n geval of ene topic juist of niet juist staat...dat heeft niets te maken een strijd onderling, van ik mag jouw dus doe het topic maar op slot...

ik wil gewoon voorkomen dat er niet nog meer dubbele postetc komen...de mods hebben het erg druk....anders plaatsen ze natuurlijk geen sticky met het verzoek zo veel mogelijk te temmen/...
Wat zou er dan nog makkelijker zijn, om iemand en-of meerdere bokkers de mogeijkheid te geven op topic te verplaatsen en of op slot te gooien ivm een oud topic...
kortom concrete gevallen, die ook duidelijk in de forum regels staan vermeld...
Laatst bijgewerkt door Madelief28 op 27-05-06 21:31, in het totaal 2 keer bewerkt

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:29

Nerwen schreef:
Best goed idee!

Nu ben ik zelf subforummod (eerder een soort van veredelde TeMmer ) van IM en dan merk je toch wel dat als je nou zelf topics kon sluiten/verplaatsen enz. dat dat net wat makkelijker en sneller zou zijn.

Hier ben ik het ook wel mee eens, maar puur, omdat ik ook submod van IM ben en van VP.. Dan is het in sommige situaties best handig, zeker als het topic gewoon op slot moet vanwege een heftige discussie, maar ik vind voor gewone gebruikers..

Madelief28Jarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-06 21:30

Olympia schreef:
Nerwen schreef:
Best goed idee!

Hier ben ik het ook wel mee eens, maar puur, omdat ik ook submod van IM ben en van VP.. Dan is het in sommige situaties best handig, zeker als het topic gewoon op slot moet vanwege een heftige discussie, maar ik vind voor gewone gebruikers..

Dat bedoelde ik ...kon alleen niet de juiste woorden vinden

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:31

Zoals ik eerder al zei: misschien is het dan beter om de subforummods die bevoegdheden te geven, ipv van meer en meer mensen te gaan aanduiden.

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:33

Dan worden de moderators tamelijk werkeloos

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:33

Moderators zijn er om topics te sluiten en te verplaatsen en dergelijke. Volgens mij zijn er genoeg van hun om Bokt een beetje opgeruimd te houden. Wij, users, helpen hun door te Temmen. Ik Tem zelf ook regelmatig en met mij vele anderen. Zo zijn we allemaal een klein beetje Mod...

Ik vind het prima gaan zo...

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:34

En zoals ook al eerder gezegd werd: als ze handen te kort hebben, zoeken ze zelf wel weer naar nieuwe mods...

oestinja

Re: Moderators: Is dit misschien een goed idee om....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:35

fout plan.

Targaryen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:37

Ik denk dat vele Bokkers hier misbruik van gaan zullen maken als het er komt..

Neuh hoor, als de moddies behoefte hebben aan meer hulp zullen ze daar zelf wel een oproep voor doen!

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:38

Ik denk dat het ook niet werkt omdat er nu af en toe al flinke discussies zijn over een beslissing van een moderator/ het boktbeheer.

Daardoor verwacht ik dat de "slot- en verplaatsings moddie's" helemaal geen leven meer gaan krijgen op bokt.nl

Grietzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 22:03

Lijkt me nou niet echt een goed idee..
Ja, misschien voor mensen zoals Nerwen & Olympia omdat zij al submod zijn!
Ik denk dat het anderes echt een zooitje gaat worden!
Plus; waarom hebben we ook alweer moderators? Juissst.
Laatst bijgewerkt door Grietzz op 27-05-06 22:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 22:06

Olympia schreef:

Je bent wel arrogant geworden sinds je submod bent Olymp

Nee, ik vind het ook geen goed idee. Er zitten topics tussen die zelfs door modjes onderling nog verplaatst worden

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 22:08

Urielle schreef:
Olympia schreef:

Je bent wel arrogant geworden sinds je submod bent Olymp

Nee, ik vind het ook geen goed idee. Er zitten topics tussen die zelfs door modjes onderling nog verplaatst worden

Nee, maar voor gewone gebruikers.. Ik zie al voor me dat iemand op bokt zich aanmeld en zo alles op slot kan doen... Het zou wat worden

En daarom zeg ik: Ik zou het alleen maar een goed idee vinden als de submoddies die mogelijk eventueel zouden krijgen, maar goed.. Dan hebben straks de moddies niks meer te doen

Megan_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 22:10

Hmmm ik vind het niet zo erg.. als de gewone moddies dan groene naam hebben, en de modjes die alleen bevoegd zijn om te sluiten en te verplaatsen bij blauwe naam hebben.. En de beheerders donkerrood.. Dan is dat toch een prima oplossing

Madelief28Jarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-06 22:11

........ ik had ook niet over gewone gebruikers
ik bedoel inderdaad gewoon ee soort van veredelde temmer

Maroush

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 22:11

Lijkt mij ook niet zo'n goed plan

Simpele dingen als foto's zelf in linken kunnen veranderen e.d. zou nog best handig kunnen zijn of evt. topics verplaatsen, maar zolang de modjes het gewoon nog bij kunnen houden is er geen probleem toch

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 22:12

Misschien dat de mods hier zelf kunnen zeggen hoe ze erover denken? Want wij bepalen dit soort dingen niet, zij wel

Felinde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 22:16

Nou... alstublieft niet. Er zijn mod's genoeg, toch? Iederen kan TeM'men, en zo ben je dus ook al beetje mod. Bovendien kan er behoorlijk wat misbruik van komen... wat bokt alleen maar rommelig zal maken...

Om mij hoeft het niet