nou, mijn zus zegt dat je dat kan aanvragen bij iemand van bokt... ik heb er ook nog geen 1... je moet een plaatje verkleinen enz.... heel iritant!! dus tja... ben druk bezig die persoon te vinden...
Je plaatje mag max 60 x 60 zijn.. heb je dat ? ( dus als ie op internet staat klik je rechtermeuisknop en dan eigenschappen en dan kan je het zien hoe groot ie is )
Kijk eerst eens naar 'Welkom op WieWatWaar (topic helemaal bovenaan), daar kan je het opzoeken wat je niet helemaal begrijpt.
>> Hoe krijg ik een plaatje/avatar naast mijn naam?
Het is op dit moment alleen mogelijk om een avatar op bokt te gebruiken die al ergens op internet staat. Als je niet weet hoe je een foto moet uploaden, lees dan eerst dit. Bij mijnalbum kan je geen kleine bestanden uploaden, bij www.imageshack.us kan dit wel. Je foto moet op .jpg, .png of .gif eindigen, minder dan 29 kb groot zijn en heeft een maximum formaat van 60 bij 60 pixels. Als je plaatje groter is, moet je hem eerst verkleinen in een bewerkingsprogramma.
Allereerst ga je naar je 'User Control Panel', dan naar profiel (in het lijstje aan de rechterkant) en dan naar 'jouw avatar'. Dan kopier je de link van jouw avatar (dus bijvoorbeeld http://www.uploadsite.com/gebruikersnaam/avatar.jpg ) naar het lege veld en druk je op 'verzenden'.
Een bewegende avatar is ook mogelijk, dit kan door middel van een zogenaamde 'animated .gif'. Er zijn verschillende programma's waarin je deze kan maken, Animation shop is een bekende, een trial kan je downloaden van www.jasc.com. Als je wilt vragen of iemand op bokt een (bewegende) avatar voor je kan maken, kan dat hier.
Als het je met deze uitleg niet lukt om een avatar in te stellen, kan je in dit topic om hulp vragen.