gezellig hier op bokt niet dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimonoo

gezellig hier op bokt niet dus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 22:43

laatste tijd is er egt veel ruzie op bokt zeg.. !! je hoeft maar een ding verkeert te zeggen of je hebt een heel topic op je nek.. !! meeste topic zijn bedoelt om je mening te geven!! en als je dan een andere mening hebt als andere is iedereen meteen boos..
nou ja dat wou ik even kwijt

Mayflower_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 22:45

Je kan ook overdrijven hoor

lies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 22:47

Ik mis kennelijk alle actie

_Lara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 22:47

Ja dat vind ik dus ook nogal iriitant.
Ook omdat sommige mensen iets schrijven in het topic en mensen het niet lezen en daar dan over gaan zeiken! lees eerst is.
Moet zeggen dat ik niet veel meer post door al het gezeur..
Bokt is er toch om oa vragen te stellen? Laatst een topic gestard omdat ik niet zeker was of ik het goed deed, kreeg me een reacties alsof ik een of andere achterlijke was.
Vindt dit erg iriitant.

Dreamer_S

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 22:48

Nou er zit best wel wat in, tegenwoordig als je zegt dat je het ergens niet mee eens bent krijg je meteen opmerkingen als : 'houd je bek' ed..
er loopt nu ook weer zo'n topic van die geest/schaduw ding op die foto.. ook alweer ruzie enzo..

Collinnnnn

Re: gezellig hier op bokt niet dus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 22:49

Mee eens, het lontje word steeds korter

pressent

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 22:51

Dat is niet alleen zo op bokt maar ook op straat. Dus daar zie je hier de gevolgen ook. Maar ik vindt het eigelijk wel meevallen.

Qazwsxedc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 23:01

ja, ik heb er ook niet zoveel last van, maar er zijn natuurlijk wel saggie mensen .

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 23:07

Ik vind het eigenlijk wel meevallen, sommige dingen komen een beetje cru over, maar je weet niet of de mensen dat echt zo bedoelen, bokt = internet en je kan niet via internet weten hoe iemand het bedoelt..

Ik denk dat je je aan sommige dingen gewoon niet zo zwaar moet tillen, het is immers internet

Zo zie ik het..
Laatst bijgewerkt door Olympia op 25-05-06 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt

fjordjes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 23:08

had ik ook gezien vind het ook erg jammer dat dat gebeurd

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 23:19

Vind ook dat sommige mensen een beetje té overdreven reageren als je je mening geeft. Dus niet degene die z'n mening geeft is altijd de schuldige .

Maar ben het er wel mee eens dat Bokt wel een erg kort lontje heeft gekregen.

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 23:21

Ja, ik vind dat ook heel erg irritant. Soms denken mensen dat ze beter zijn.

PartoutZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 23:23

En met dat soort mensen moet je al niet eens de moeite nemen om er op te reageren

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 00:02

Ik vind het wel gezellig op bokt, als je 100 leuke post' hebt en dan 1 nare krijgt blijft die laatste je gewoon beter bij dan al die leuke.

En wat in de boktregels staat is ook waar: als je iets leest kan het veel harder aankomen dan het bedoeld is, of anders lijken.

Maar ik vind het ook irritant als mensen op een serieus topic reageren en het slaat echt nergens op, voegt niks toe, dan kan ik wel een sneer geven ja. Dat doet iedereen toch? En in het dagelijks leven is het niet anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 00:06

Kimmie_Paard schreef:
ik vind friezen gewoon niet leuk.. geen een fries vind ik leuk :S ze kunnen mischien lief zijn en leuk om te berijden ofzo maar ik vind ze niet leuk!! als ik een fries zie vind ik er geen hol aan en als ik een haflinger of een fries zou moete nemen dan word het zeker weten een hafliner sorry dat mijn mening sommige mensen niet aan staan maar volgens mij word er in dit topic op iemands mening gevraagt als je dat niet aan staat ga je tog lekker tv kijken?

En ik las dit in een ander topic, tja, dan kan je wel een beetje actie verwachten Niet erg toch? Ieder zijn meug.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 00:11

Kimmie_Paard schreef:

laatste tijd is er egt veel ruzie op bokt zeg.. !!

je hoeft maar een ding verkeert te zeggen of je hebt een heel topic op je nek.. !! meeste topic zijn bedoelt om je mening te geven!! en als je dan een andere mening hebt als andere is iedereen meteen boos..
nou ja dat wou ik even kwijt

Ach ja je bent ook al wel een hele maand lid van bokt he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 00:17

Hé zeg, gezellig hier op bokt. Niet dus.

Nettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 00:36

Zeur zeur zeur Dit topic was van het begin af aan gedoemd...

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 00:46

Gelukkig heeft de TS een goed advies voor zichzelf

Citaat:
als je dat niet aan staat ga je tog lekker tv kijken?

Alwiene

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 00:48

Inkoppertje Karl66, ik had getwijfeld of ik het zou doen, maar dit is helemaal aan jou besteed

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 07:42

*gniffel*

Enfin, actie = reactie en dat blijkt wel weer als ik die ene post zie over Friezen. Op internet komt het zowiezo heel anders over dan je het bedoeld hebt, dus zul je even na moeten denken hoe je iets neer zet. Wij zien geen gezichtsuitdrukking, we horen niet de toon, we zien alleen keiharde tekst. En idd, vaak is het ook de reactie op kritiek. Hoe vaak lees ik niet een - imo - nette reactie waar een reactie van TS op komt die gewoonweg nergens op slaat?

Fem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 08:01

Ja... Je hebt misschien wel wat gelijk.
Maar als ik zo zie, draag jij ook mee aan dat o-zo-gezellige-boktsfeertje!

Ik maak me er niet druk om.
Het is net wat jij zegt: "staat het mij niet aan, dan reageer ik gewoon niet"

Zelf post ik vrijwel geen foto's meer. Omdat daar wel vaak gezeik over komt.
En je hebt gelijk.. dat lezen op bokt voor veel mensen moeilijk is. maar dat is heus niet alleen op bokt..

In het dagelijks leven op straat, werk en stal. Is het al precies zo hoor!
Is de normaalste zaak van de wereld!

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 08:11

Bokt probeert een kritisch paardenforum te zijn, niet tegenwoordig, maar altijd al.
En er blijven mensen die daar niet tegen kunnen. Die moeten heel snel een ander forum opzoeken waar ze zich wel thuis voelen.

En als je dan niet normaal nederlands schrijft, of rare posten neerzet( zoals dat stukje over Friezen en "hafliner"?), dan slaan mensen terug. Zeker als je die rotopmerking minstens 5 keer herhaald in dat topic! Wie is er nou aan het zieken daar? jij dus!
Wees gerust, dat terugslaan zouden ze 30 jaar geleden ook doen, niet via internet maar gewoon in real life.

Als je dat vervelend vindt: een Pennyforum opzoeken of een MSN forum. Het is zonde dat je je tijd verdoet op internet terwijl je het niet leuk vindt. Dan kan je inderdaad beter TV gaan kijken. Dan blijven de topics voor de Friezen of Haflinger liefhebbers ook leuker.
Laatst bijgewerkt door Frantic op 26-05-06 08:16, in het totaal 1 keer bewerkt

olafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 08:15

Internet is anoniem en dat maakt denk ik het verschil.
Je niet kan zien met wie je een discussie voert.
Als ik me in het dagelijkse leven aan iets of iemand irriteer oordeel ik aan diegene of ik het de rot moeite vind om in discussie te gaan.

Soms kan je beter zwijgen.

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 08:32

Ik weet bijna wel zeker dat er op altijd vrijwel altijd ruzie is omdat het zo'n enorm groot forum is. Ik zit ook op Fjordenwereld, en omdat wij elkaar wel eens in het echt hebben gezien of elkaar gewoon best goed kennen via FW, schelden we elkaar echt niet zo gauw uit, dat gebeurt echt heel zelden. Ook word het verhaaltje boven foto's vaak gwn goed gelezen, wat hier op Bokt denk ik (haast)nooit gebeurt.

Dus mijn mening is dat er zoveel ruzies zijn omdat er hier zoveel mensen lid zijn.