waarom pas bij 25 berichten iets plaatsen bij EA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

silkie

waarom pas bij 25 berichten iets plaatsen bij EA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 08:35

Waarom mag je pas na 25 berichten iets plaatsen in de rubriek Eenmaal Andermaal?
Ik moet dus nu eerst allemaal "onzin" reakties plaatsen om mijn berichtje daar kwijt te kunnen.
Een beetje raar..... toch?

Noean

Re: waarom pas bij 25 berichten iets plaatsen bij EA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 08:36

hier nog zo één.

kom op.. ff volhouden, je zit op 18 nu toch?

silkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 08:40

en jij op 20 zie ik

dus als we nog even op elkaar blijven reageren, zijn we er zo

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 08:51

Omdat er anders heel veel mensen zich kunnen gaan aanmelden op bokt alleen om dat ene berichtje te gaan plaatsen, omdat ze natuurlijk hun producten op zoveel sites aanbieden want ze willen er graag vanaf

Siempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 09:57

Omdat EA bedoelt is voor bokkers. Met "onzin" berichten zul je niet ver komen. Het is de bedoeling dat je 25 zinnige berichten plaatst op het tabblad informatief.

Het voordeel hier van is dat je toch enigzins kunt inschatten met wat voor personen je te maken hebt. Iemand die enkel een advertentie plaast op EA en voor de rest niet, is dat toch iets lastiger.

silkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 10:07

En wie beoordeeld dan wat zinnig is?

Ik snap best dat je liever niet wilt dat jan en alleman z'n rijbroek wil verkopen op bokt en je een soort "marktplaats" wordt

Maar... ... ...
als beginnend bokker die dit forum vooral gebruikt om allerlei informatie te zoeken om zo goed mogelijk met mijn paarden om te gaan is het best handig als ik bijvoorbeeld om oproep in de rubriek diensten gevraagd zou kunnen plaatsen. Lijkt me toch echt geen kwaad kunnen.
Een ander voorbeeld; ook in de rubriek verzorgpaarden/pony's lijkt het me niet gek wanneer je daar je paard/pony kunt aanbieden. Daarmee kun je misschien weer een andere bokker onzettend blij maken.

Noean

Re: waarom pas bij 25 berichten iets plaatsen bij EA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:31

ik begrijp de doelstelling ook wel en heb daar alle begrip voor. Ik reageer nu dus ook alleen op topics waarop ik "wil" reageren en plaats geen onzin reacties om aan de 25 berichten te komen.

Ik ben alleen meer een lezer en post normaal gesproken niet zoveel in fora en dan is het een beetje zoeken naar onderwerpen waarbij ik een berichtje wil achterlaten.
Natuurlijk bestaat de mogelijkheid om bij geplaatste foto's een aantal keer te reageren van : ohh mooi paardje
maar dat doe ik normaal gesproken ook niet dus nu ook niet.

nog een beetje geduld 'k ben er bijna..

.... dan kan ik op zoek naar een lieve bijrijdster voor onze pony