voorpagina tip

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

voorpagina tip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 21:58

waarom zetten jullie op de voorpagina niks over het 100 jarig bestaan van duindigt? over dat super crack Cool Concept zijn 9de koers vandaag won op wassenaarse bodem?
Waarom heeft er nooit iets op de voorpagina gestaan over Simmie Ryder, een draver die maar liefst 16 keer op rij won?
Waarom worden er iedere keer maar negatieve berichten geplaatst, zoals destijds het ongeluk op Wolvega?

Zou graag zien dat jullie als mede paardenliefhebbers ook eens wat over deze geweldige sport op de voorpagina zouden zetten. Er zijn veel meer geweldige hoogtepunten en uitschieters in de koerswereld dan alleen maar de ongelukken en ellende.
Jammer dat een positief beeld van deze sporten in de hand wordt gewerkt. Zou ook zo graag op de banner hierboven iets anders zien dan de reclames voor dresuur en springen en anky...

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 22:11

Ik wil dat best op de Voorpagins zetten. Graag zelfs.

Alleen is het voor mij niet te doen om elke paarden-site af te gaan om naar nieuws te zoeken.

Als je suggesties hebt, pb het dan gewoon naar mij of zet het op ON. Dan zal ik het op VN zetten.

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 22:39

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 22:43

Een beetje negatief Woogy..... zoals je kan zien worden VN-berichten gewoon door alle bokkers geplaatst, dus zolang je zelf niks aanleverd zal het er ook niet komen. Bokt is geen nieuwsleverancier ofzo.

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 22:51

ach kan ook niet alles weten, zie enekl dat ze geplaatst worden door de mods, dus ik dacht die struinen de boel af. maar ja het viel me ook op dat het laatste bericht over koerspaarden wat er stond, het verschrikkelijke ongeluk was op Wolvega

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 08:11

Ik krijg regelmatig nieuwsberichten door via de pb. Die plaats ik dan.

Daarnaast heb ik zelf ook een standaard arsenaal aan internetsites die ik afzoek voor nieuwsberichten.

Als je dus nieuws hebt, en dat geldt voor iedereen, open een topic op ON of pb het maar even.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 17:59