Hallo, Ik zit al langer op bokt maar ik heb dan nog steeds een vraag over mijn profiel, Ik zie in veel profielen dat de plaatjes naast de tekst staan enzo, Hoe doe ik dat, en zijn er nog andere leuke truckjes?
Als het hier niet hoort, verplaats het dan maar even.
Want plaatjes in je profiel plaats je gewoon zo [img] *hier de url van je foto of plaatje* [/img]
Maar ik denk dat je het over een avatar hebt of niet?
Die mag maximaal 60 x 60 pixels zijn en hoogstens 29 kB en die moet je eerst uploaden op een uploadsite en daarna kan je de link/url van de avatar invullen in je profiel.
Leuk Olympia, maar jouw hele profiel is uiteindelijk een foto op zich. Volgens mij kan je in je profiel wel foto's neerzetten naast tekst, als de ruimte maar niet te groot is. Het wil uiteindelijk met smilies ook lukken, dat zijn toch ook kleine afbeeldingen. Dus Baconlover, wat is je eigenlijke bedoeling?
Ik heb nu iets gemaakt met paint. Staat ook in me profiel met welshje Mathilde. Niet echt denderend ofzo, maar ik doe het een beetje om ruimte te besparen anders wordt hij zo lang.
Ik zou wel willen weten hoe je een avatar neer kunt zetten!! ik heb wel geprobeert een plaatje te uploden maar dat was niet gelukt omdat het geen jpeg bestanden waren?! :S Wie ken mij helpennnn!!!!