Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mandy101 schreef:met megamutsj eens verander je wacht wooord of maak misch een andere account aan
heidehofs schreef:sorry, maar het helpt gewoon niet.
k heb me wachtwoord al veranderd en het gaat gewoon door. zo heb ik dat bijvoorbeeld ook al op msn.
zou ik een nieuw account mogen aanmaken?
Cayenne schreef:
Er wordt al gezegd dat dat dus niet magHet maakt volgens mij ook helemaal niet uit of je een nieuw account maakt of niet, want kennelijk maak je OF je wachtwoord niet moeilijk genoeg, OF er ziet iemand achter je aan die een programma heeft om al je wachtwoorden uit te vinden.
Olympia schreef:Cayenne schreef:
Er wordt al gezegd dat dat dus niet magHet maakt volgens mij ook helemaal niet uit of je een nieuw account maakt of niet, want kennelijk maak je OF je wachtwoord niet moeilijk genoeg, OF er ziet iemand achter je aan die een programma heeft om al je wachtwoorden uit te vinden.
Of zoals ik hierboven al heb aangegeven zit er misschien nog iemand op haar pc en als zij dan van bokt afgaat en die persoon gaat op bokt kijken staat ie waarschijnlijk nog onder haar naam ingelogd, dat heb ik ook..
Marjo82 schreef:Je krijgt toch weer je nieuwe wachtwoord in je mailbox van hotmail/msn? Je zegt dat je het ook bij msn hebt... Dus eerst je wachtwoord veranderen bij msn, daarna bij bokt?