ik wordt gestalkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Solitair

ik wordt gestalkt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-06 22:16

ik was zo is aan het kijken in mijn profiel en wou gelijk is even kijken welke berichten ik allemaal heb geschreven. nu kwam ik dr achter dat sommige berichten helemaal niet door mij zijn geschreven. ik heb die topics nog nooit gezien.
ik heb bokt niet op automatisch inloggen staan dus daar kan het niet aan liggen. er is thuis bij ons niemand lid van bokt, behalve mij. ze weten mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet.

van een vriendin (hier ook lid) hoorde ik ook al dat ze gestalkt werd. ze kon niet meer inloggen.

hoe kan ik dit oplossen?

Melissa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 22:19

Stuur even een pb naar BartVB misschien kan hij je helpen..

Megamutsj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 22:20

Verander je wachtwoord!

chesty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 22:21

ja je wachtwoord veranderen!

ik had dat vanmiddag ook, mijn wachtwoord was al " ( door die persoon veranderd) gelukkig had ik beneden nog bokt aan staan met mij ingelogt dus kon ik snel mijn wachtwoord weer veranderen.. pff.. ) waarom doen mensen dit?

Ninla_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 22:21

Idd meteen je wachtwoord veranderen!!

mandy101

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 22:22

met megamutsj eens verander je wacht wooord of maak misch een andere account aan

Y_DG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 00:17

ik had het ook... zelfs op mn hotmail gebeurde er rare dingen.. het waren dzelfde paswoorden.. Maar nu heb ik ze allebei verandert, verschillend en kheb geen problemen meer.

Nannes

Re: ik wordt gestalkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 00:21

Ik ga nu maar ff voor de zekerheid naar me eigen berichten kijken.
Ik heb het wel weleens gehad met msn. Ik heb 2 email adressen. Ik zat op de ene, praat ineens me andere email adres (die ik niet gebruik voor msn maar alleen voor email) tegen mij. Heb toen ook maar me wachtwoord veranderd, heb er nu geen last meer van

*edit: wat ben ik toch ook een doos he. Ik zit al de hele tijd in me eigen berichten

Heike
Mede-oprichtster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 02:53

mandy101 schreef:
met megamutsj eens verander je wacht wooord of maak misch een andere account aan

Nee je mag dus geen ander account aanmaken. Kies een nieuw wachtwoord dat moelijk te raden is. Dus niet de naam van je paard of pony! Of een ander huisdier.

geit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 03:30

dat gebeurt de laatste tijd heel veel op bokt.
neem een heel lang wachtwoord en verander hem des noods om de dag

ilona_89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 10:57

ja... dat is de enige manier lijkt mij

Solitair

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 21:23

sorry, maar het helpt gewoon niet.
k heb me wachtwoord al veranderd en het gaat gewoon door. zo heb ik dat bijvoorbeeld ook al op msn.
zou ik een nieuw account mogen aanmaken?

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:06

Ik zou je wachtwoord veranderen en dan iets met cijfers/letters enz.. Dat is nog moeilijker te raden..

En log je zelf uit als je van bokt af gaat... Soms zit ik een uur niet op bokt, en ben ook niet automatisch aangemeld, maar als ik bokt dan open dan ben ik gewoon ingelogd

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 03:32

Jeetje wie doet nou zo iets als iemand stalken of een wachtwoord pikken

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 08:00

heidehofs schreef:
sorry, maar het helpt gewoon niet.
k heb me wachtwoord al veranderd en het gaat gewoon door. zo heb ik dat bijvoorbeeld ook al op msn.
zou ik een nieuw account mogen aanmaken?

Er wordt al gezegd dat dat dus niet mag Het maakt volgens mij ook helemaal niet uit of je een nieuw account maakt of niet, want kennelijk maak je OF je wachtwoord niet moeilijk genoeg, OF er ziet iemand achter je aan die een programma heeft om al je wachtwoorden uit te vinden.

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 08:03

hoe verander je wachtwoord...

Jes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:33

@ Valiant: Bij User control pannel, en dan bij profiel......

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:16

Cayenne schreef:

Er wordt al gezegd dat dat dus niet mag Het maakt volgens mij ook helemaal niet uit of je een nieuw account maakt of niet, want kennelijk maak je OF je wachtwoord niet moeilijk genoeg, OF er ziet iemand achter je aan die een programma heeft om al je wachtwoorden uit te vinden.

Of zoals ik hierboven al heb aangegeven zit er misschien nog iemand op haar pc en als zij dan van bokt afgaat en die persoon gaat op bokt kijken staat ie waarschijnlijk nog onder haar naam ingelogd, dat heb ik ook..

Solitair

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 13:15

Olympia schreef:
Cayenne schreef:

Of zoals ik hierboven al heb aangegeven zit er misschien nog iemand op haar pc en als zij dan van bokt afgaat en die persoon gaat op bokt kijken staat ie waarschijnlijk nog onder haar naam ingelogd, dat heb ik ook..

ik meld me altijd af! en altijd als ik weer op bokt kom moet ik me eerst weer inloggen. hij staat nooit op automatisch inloggen.

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 13:16

Nee, maar ik heb net zoals nu, dat ik even ben wezen eten beneden en bokt gewoon `uit` staat, maar ik kom dus weer op de site en ben gewoon nog ingelogd, terwijl ik zeker een half uur beneden heb gezeten

En heb me ook niet op automatisch inloggen staan

Marjo_Wystan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 13:35

Je krijgt toch weer je nieuwe wachtwoord in je mailbox van hotmail/msn? Je zegt dat je het ook bij msn hebt... Dus eerst je wachtwoord veranderen bij msn, daarna bij bokt?

Noeni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 17:07

Marjo82 schreef:
Je krijgt toch weer je nieuwe wachtwoord in je mailbox van hotmail/msn? Je zegt dat je het ook bij msn hebt... Dus eerst je wachtwoord veranderen bij msn, daarna bij bokt?

Idd een goed idee voor de TS.
Het kan zijn dat iemand op jou msn zit..
En als er in je inbox van hotmail een mailtje zit met je wachtwoord en username dat diegene daar gewoon op kan gaan..
Ik bewaar nooit wachtwoorden en usernames in mijn inbox.