Zoekfunctie in Eenmaal andermaal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slaatze

Zoekfunctie in Eenmaal andermaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 15:18

Ik vroeg me af of het mogelijk/handig is als er een zoekfunctie kom bij eenmaal andermaal.

Dit omdat je soms bijv op zoek bent naar.. uhmm bijv bandages en dan moet je soms 20 blz afzoeken naar een leuke.

Ideetje?

Zunzuncito

Re: Zoekfunctie in Eenmaal andermaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 15:22

Ik zit nog niet zo heel erg lang op bokt, maar volgens mij wordt alles wat met zoekfunctie te maken heeft, of waar dat woord in voorkomt, vooruitgeschoven naar 1 april volgend jaar... Ik kan niet herinneren dat het ooit heeft gewerkt, maar mis het ook niet zo heel erg...http://www.google.com, vul in "bokt" en whatever je denkt te willen weten en als het geen post is van vandaag heb je dikke kans dat het te vinden is. *ugh* Voor de doorzetters *ugh*

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 16:57

handig: yup, mogelijk: yup maar ook vooral heel lastig.

De algemene zoekfunctie van bokt (PHPBB) is nog niet geschreven, en ik ben bang dat het nog wel even duurt voordat die af is (1 april volgend jaar is misschien nog wel een goede geok )

Op termijn is het de bedoeling dat EA overgaat op een ander systeem (marktplaats/ebay achtig) waar je makkelijk kan zoeken in categorieën, maar ook daarvoor geldt: dat is iets voor op de hele lange termijn.

Targaryen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 17:41

Goh, dit zou wel handig zijn zeg.
Want dat CTRL+F is niet bepaald de snelste manier.

slaatze

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 09:11

Ellende schreef:
handig: yup, mogelijk: yup maar ook vooral heel lastig.

De algemene zoekfunctie van bokt (PHPBB) is nog niet geschreven, en ik ben bang dat het nog wel even duurt voordat die af is (1 april volgend jaar is misschien nog wel een goede geok )

Op termijn is het de bedoeling dat EA overgaat op een ander systeem (marktplaats/ebay achtig) waar je makkelijk kan zoeken in categorieën, maar ook daarvoor geldt: dat is iets voor op de hele lange termijn.

Oke ik snap dat het op lange termijn is Ik dacht alleen: als jullie toch de zoekfunctie van bokt in het algemeen gaan bewerken waarom dan niet meteen ea

Maar een markplaats achtig iets is wel handig..

We zien het vanzelf wel he

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 09:47

Dan ga je toch op Marktplaats zoeken . Bokt is een forum, en tja het is wel kl*te dat de zoekfunctie het niet doet maar je kan idd via Google oid zoeken. Of als je écht iets nodig heb kan je altijd een moderator PB'en.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 10:43

Maris89 schreef:
Dan ga je toch op Marktplaats zoeken . Bokt is een forum, en tja het is wel kl*te dat de zoekfunctie het niet doet maar je kan idd via Google oid zoeken. Of als je écht iets nodig heb kan je altijd een moderator PB'en.

klopt.

slaatze

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 13:07

Lielle schreef:
Maris89 schreef:

klopt.

ja ok, maar de meeste paardenspullen zijn op bokt te vinden

En via google vind ik niet altijd even handig, soms komt er niet uit wat je zou willen.

En moderators pmen kan ja, maar het leek mij dat die niet altijd gestalkt willen worden

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 13:08

Dat laatste klopt ook, alleen kun je in uitzonderingsgevallen wel een PBtje sturen.