Hey, maar dat is raar. Volgens mij heb ik een Bokker gezien die grote letters in d'r onderschrift had. Ik ga even zoeken of ik die nog terug kan vinden.
[Edit] Ik kan 'm zo gauw niet meer vinden. Maar zodra ik 'm heb, dan post ik hier wel weer.
Maar TS, ik snap dat de mods deze beslissen nemen (of genomen hebben) Als de een dit heeft en de ander dat is een topic ook wel erg lastig om te lezen... vooral die grote letters, misschien een mod PMén, misschien heeft die wel antwoord?
Verosjaak, ik heb dat net uitgeprobeerd door Ctrl + scrollen met de muis (verandert ook de tekengrootte), maar ten eerste zou het eerste regeltje uit het onderschrift dan ook moeten veranderen + alle onderschriften die je ziet en ten tweede wordt de tekengrootte van de tekst in het bericht ook groter dan, wat je in de printscreen van Nerwen niet ziet.
Technisch is het ontiegelijk lastig om kleine sizes wel toe te staan en grote niet. Stel dat alle grote problemen met bokt de wereld uit zijn is het best mogelijk dat bart het er ooit weer inprogrammeerd, maar op dit moment hebben andere dingen prioriteit.