foto bij mijn naam plaatsen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

doggiezzz

foto bij mijn naam plaatsen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 17:28

ik wil graag bij mijn naam ook een foto zetten,maar ben echt heel dom met de computer. dus als iemand mij stap voor stap kan vertellen hoe dat moet heel graag.

Guuus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 17:32

Hoe krijg ik een plaatje/avatar naast mijn naam?

Het is op dit moment alleen mogelijk om een avatar op bokt te gebruiken die al ergens op internet staat. Als je niet weet hoe je een foto moet uploaden, lees dan eerst dit. Bij mijnalbum kan je geen kleine bestanden uploaden, bij www.imageshack.us kan dit wel. Je foto moet op .jpg, .png of .gif eindigen, minder dan 29 kb groot zijn en heeft een maximum formaat van 60 bij 60 pixels. Als je plaatje groter is, moet je hem eerst verkleinen in een bewerkingsprogramma.

Allereerst ga je naar je 'User Control Panel', dan naar profiel (in het lijstje aan de rechterkant) en dan naar 'jouw avatar'. Dan kopier je de link van jouw avatar (dus bijvoorbeeld http://www.uploadsite.com/gebruikersnaam/avatar.jpg ) naar het lege veld en druk je op 'verzenden'.

Een bewegende avatar is ook mogelijk, dit kan door middel van een zogenaamde 'animated .gif'. Er zijn verschillende programma's waarin je deze kan maken, Animation shop is een bekende, een trial kan je downloaden van www.jasc.com. Als je wilt vragen of iemand op bokt een (bewegende) avatar voor je kan maken, kan dat hier.

Als het je met deze uitleg niet lukt om een avatar in te stellen, kan je in dit topic om hulp vragen.

viewtopic.php?f=25&t=419514

Je moet gewoon even de FAQ lezen.

doggiezzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 22:54

hallo, dit is mij allemaal echt te ingewikkeld, dan maar geen foto.maar in elk geval heel lief van jou dat je de moeite hebt gedaan om het uit te leggen.mischien komt er wel een keer een kennis die dit voor mij kan doen, want voor mij is dit echt abracadabra. groetjes saskia

black_light

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 07:08

Het is wel even snappen, maar als je het weet gaat het wel goed.
Gewoon goed doorlezen en als je andere vragen die je heb of het niet begrijp kan je het altijd even vragen.

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 09:04

Als je het snapt is het niet moeilijk. Je kan ook een foto van je paard verkleinen bij paint bijv. En bij www.imageshack.us uploaden

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 09:40