Bescherming Bokkers?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 22:08

Een kopie van je paspoort aan Bart sturen voordat je lid kan/mag worden????

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 22:11

Sterre schreef:
Een kopie van je paspoort aan Bart sturen voordat je lid kan/mag worden????


Haha, lijkt me een leuk idee..... *LOL*

Arme Bart..... *LOL*

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 22:27

*kijk hulpeloos* : het was maar een idee.... Clown !

(Lijkt me idd wel stress voor Bart Scheve mond !)

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 22:30

Maar ik denk dat de meerderheid wel vind dat iets anders moet. En als ze er echt op tegen zijn, moeten ze dat zeggen.

Bart, is het een optie om wat aan de toegang van bokt te doen? Of bepaalde forums?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 00:56

Tuurlijk is er wat aan te doen, heb ik al eerder aangegeven. 't is alleen de vraag of we dat willen... Je voorkomt het nooit dat men 'misbruik' maakt van gegevens die je op Internet zet. Maar dat is hetzelfde met dingen die je IRL tegen mensen verteld, zeker op een stal. Voor je het weet heb je de meest vage roddels, ruzies en weet ik het wat.

Ik zie het in iedergeval niet zitten om gasten de toegang te ontzeggen, de identiteit van alle bokkers checken is al helemaaaaaaal geen optie. Of jullie moeten me daarvoor willen betalen Haha! Dan wil ik best wat paspoorten checken hoor Haha!

Probleem is dan alleen dat er dan bijna geen mensen bijkomen -> Minder aantrekkelijk voor adverteerders -> Minder (potentiele) inkomsten -> Duurder voor jullie Haha!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 02:24

Cassidy schreef:
Naar aanleiding van dit topic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=637962#637962

Wilde ik ook even inhaken op de suggestie van Sibold om bepaalde forums beperkt toegankelijk te maken. Je kunt je schouders wel gaan ophalen, en zeggen dat er niet aan te ontkomen valt en ook dat je de drempel bewust laag wilt houden, maar ik denk ook dat je er op een gegeven moment niet aan ontkomt een wat strenger toegangsbeleid te hanteren....

Ik vind de optie van een minimaal aantal posts om lid te mogen blijven van Bokt helemaal niet zo verkeerd...
En voor de rest toegang zonder inloggen ontzeggen op de door Sibold geopperde forums.


als ik het betreffende topic wil bekijken krijg ik een melding: het onderwerp wat je zoekt bestaat niet Verward

Ik denk trouwens ook dat het erg moeilijk is om iets aan de privacy te doen........

dat gasten geen profielen kunnen bekijken lijkt wel een goed idee! Alleen heeft het nut??
Je kunt je immers heel makkelijk registreren. En ik denk ook niet dat het de bedoeling is dat het een soort politiestaatje wordt!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-02 14:11

kaj schreef:
Je kunt je immers heel makkelijk registreren. En ik denk ook niet dat het de bedoeling is dat het een soort politiestaatje wordt!


Dat zou ik ook niet willen. En registreren doen sommige mensen vaak pas (net als ik) als ze zien "What's in it for me"... (geldt ook voor je potentiele adverteerders)

Het gaat mij er persoonlijk ook niet om over wat mij is overkomen, dat handel ik zelf wel af met betreffende(n), maar er zijn ook een aantal jongere bokkertjes die met naam, toenaam en foto's in profiel te "bezichtigen" zijn door Jan en Alleman en dat zit me niet lekker. Zeker omdat Bokt groter en groter wordt. Verder vind ik het ook van de gekke dat ongeregistreerden kunnen meeneuzen in de gezellige foto's van de Bokt-meetings, je staat wel met je kop (of achterwerk) op internet (ja dat weet je als je gaat "meeten") en of dat in sommige gevallen wel zo fijn is...?

Nou, ik ben uitgel*ld in ieder geval.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 22:21

Ik maak er zelf eigenlijk weinig problemen van dat mijn foto in mijn profile staat. De meeste mensen hier kennen alleen mijn voornaam, een paar uitzonderingen weten mijn achternaam, verder ben ik hier in de buurt bekend onder een hele andere naam. Maar wat ik dus niet slim vind en toch regelmatig zie is dat mensen hun problemen op bokt zetten en soms ook nog hun complete naam dus ook de achternaam. Zo kan elke gek je dus ff opzoeken.....

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 11:26

je heb groot gelijk. mij is het gelukkig nog niet overkomen, maar erg veel zin heb ik er niet in.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 11:33

Ik heb even de rest door gelezen.
Ik heb ook een internet naam. Mijn eigenaam kennen alleen mensen die ik veel mail, maar toch zijn er hier meer die mijn naam weten. Erg raar. Niet dat hun als een bedreiging zie, maar de gaten wel. Ik ben niet bang aangeled en ook niet onhandig met mijn armen en benen, maar toch niet leuk om op straat aangesproken te worden op iets wat je hier heb geplaatst toch. het profiel niet toelaatbaar maken voor gaten is een goed idee denk ik.