Onlangs werd ik door een dorpsgenoot (wildvreemde) op een redelijk aggresieve manier benaderd opdat ik op een ander forum (waar ik wel gewoon met mijn eigen naam en paard op geregistreerd sta) ooit verteld had dat ik mijn zadel niet zo lekker vond zitten, de dame in kwestie had bedacht dat het daarom wel te koop zou zijn.
Van het weekend kreeg ik een nogal vervelende mail van iemand die blijkbaar "ergens" gelezen had dat ik rugklachten had en besloten had mijn paard uit te lenen en vond zichzelf daar heel geschikt voor

Er zijn dus mensen die via diverse fora (dat vermoed ik) meer over jou weet dan jij over die personen. Mij begint dit te storen, zeker omdat er ook veel foto's op Bokt staan en daar valt heel veel vanuit af te leiden...
Ik zou het dus prettig vinden als gastgebruikers op de een of andere manier ook registreerbaar kunnen zijn voor bepaalde of onbepaalde tijd (ter bescherming van de Bokkers). Er bekruipt me altijd een beetje een raar gevoel als ik het aantal guests zie verschijnen in de lijst van mensen die online zijn.
Of en hoe dat geregeld kan worden weet ik niet, en misschien is dit verhaal van mij wel ontzettend geneuzel, maar het zit me gewoon niet lekker dat op Bokt wel openlijk gepraat kan worden over van alles, maar dat dit door Jan en Alleman gelezen kan worden, begint me steeds minder lekker te zitten.