Centrale topics op Ruiter?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Centrale topics op Ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 21:12

Ik zat net even bij Ruiter te kijken en ik zag wel iets van 3 vragen over hetzelfde onderwerp. En dan bedoel ik het ruiterbewijs. En ook stikte het van de vragen over leren rijlaarzen. Kunnen jullie daar geen centraal topic over maken? Misschien zelfs een sticky. Dan hebben jullie al die vragen tenminste in 1 topic en niet in 4 of meer...

Tis maar een idee...als het niet haalbaar is ok...maar het wordt misschien wat overzichtelijker...

Sim

Re: Centrale topics op Ruiter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 08:37

Dat was mij ook al opgevallen Shalimar en ook ik ben wel voor een aantal centrale fora. Ik moet het natuurlijk wel overleggen met het modteam.

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 08:53

Mmm.. dat lijkt mij niet zo handig, kijk van die topics over het ruiterbewijs kan er eentje open blijven en de rest op slot, maar bijvoorbeel met laarzen... iedereen heeft een andere vraag over laarzen.. en er wordt gewoon veel sneller naar een 'gewoon'topic gekeken, dan naar een centraal topic van 30 blz.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 13:05

Liedje schreef:
Mmm.. dat lijkt mij niet zo handig, kijk van die topics over het ruiterbewijs kan er eentje open blijven en de rest op slot, maar bijvoorbeel met laarzen... iedereen heeft een andere vraag over laarzen.. en er wordt gewoon veel sneller naar een 'gewoon'topic gekeken, dan naar een centraal topic van 30 blz.

mee eens!

Centrale topics zijn soms wel handig, maar de meest, waaronder ondegetekende, heeft geen zin om 30 ( of meer) pagina's door te spitten. En als je de vraag gewoon stelt, krijg je ook nog het antwoord dat het al ergens heeft gestaan! ( in het topic)
Zet dan alle info in een geslotterde sticky, maarja, dan komt het forum niet echt tot zijn recht.....

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 14:07

Volgens mij kan je die vraag dan gewoon stellen en erbij vermelden dat je niet alle 30 pagina's hebt doorgespit...dat begrijpen de andere Bokkers ook wel...zouden hun ook niet doen. Dat heb ik zelf ook gewoon een keer gedaan en ik kreeg gewoon antwoord.

En je hoeft ook niet alle onderwerpen waar een paar vragen over worden gesteld in een centraal topic te doen maar gewoon die het meest naar boven komen. In dit geval het ruiterbewijs en de (leren) laarzen.

Er is op CB ook een centraal topic over digitale camera's...daar zullen ook wel vaker dezelfde vragen worden gesteld maar daar wordt ook gewoon antwoord op gegeven.

Het lijkt mij gewoon wel handig want zo blijven de Mods alle overtollige topics op slot gooien...een centraal topic is ook makkelijker voor hun...

Maar goed, tis maar een suggestie...

Renske_W

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 22:04

Ik heb heike ook al eens een keer gepb't over het feit dat er zoveel vragen waren over leren laarzen, werd/word er gek van...