Nou.. sommige mensen (waaronder ik..) kunnen op hun computer geen filmpjes kijken. Daarvoor is het misschien handig om filmpjes en foto's in subfora's te zetten? of iig dat je erbij moet zetten of het foto's of filmpjes zijn? Ik zou dat wel handig vinden De groeten!
hoera, nog meer subfora! Nee, als iedereen er bij filmpjes bij zou zetten dat het om een filmpje gaat dan lijkt me dat het probleem opgelost is. Al zie ik het probleem niet, oke je kan geen filmpje kijken, toch aangeklikt, oh jee. Nou gewoon weer wegklikken. toch? Of ben ik te blondt?
blond ben je wel als je blond met dt schrijft nee een subfora hoeft niet maar het is wel irrietant als je de hele tijd een topic opent en het blijkt een filmpje te zijn. 1 keer is niet erg.. maar ik heb het zo vaak
ghehe.. ach.. heb er eigenlijk nooit last van, dat ik filmpjes niet kan openen. Maar het maakt toch ook niks uit? Ik bedoel.. je ziet het topic, opent hem, en dan staan er geen foto's, maar een filmpje. Wow.. wel even 1 hele minuut uit je leven weg.. Maar goed.. dit is hoe ik denk
Wat mij betreft: laat het maar gewoon zoals het was.