Ze is nog steeds mod, zou wegens verhuizing een maandje niet op bokt zijn, maar nu blijkt dat het laatste bezoek van haar aan bokt op 21 februari was. Gaat het wel goed met haar? Heeft iemand nog contact en komt ze nog terug?
Goede vraag, Billy Wij hebben ook al een tijdje niks meer van Percy vernomen. Het laatste nieuws was inderdaad de verhuizing, ik kan me voorstellen dat daar heel wat bij komt kijken (de verhuizing zelf, internetverbinding etc.). Maar goed, we zijn ondertussen een aantal maanden verder en ik zou graag willen roepen dat het goed met haar gaat, maar helaas hebben wij ook geen nieuws. Zodra er iets te melden valt, zal ik hier zeker even terugkomen
De laatste keer dat ze online was, heeft ze nog bij het modteam gemeld dat ze grote problemen had met de internetverbinding te regelen met een aanbieder. Sindsdien hebben wij idd ook niks gehoord. Maarja, idd drukke verhuizing misschien nog?
Ik miste haar ook, had gepbt, maar niet gelezen. Had ook aan de moddies gevraagd waar ze bleef.. Wist dat ze in een verhuizing zat. Maar nu nog steeds geen Percy..
Dr moet wel een heel groot probleem zijn! Want wij zijn ondertussen ook verhuist (1 april) en we hadden 3 dagen erna alweer internet. Ik heb medenlijden met Percy, als die tijd niet op bokt... moet zwaar zijn!
Ik heb gisteren Linda (Liberty) een pbtje gestuurd met of die nog contact met haar heeft. Andere mensen weet ik niet. Haar vriend Sallykuyper is sinds december niet meer op Bokt geweest.
Nu je het zegt! Ik had haar eerlijk gezegd nog niet gemist. Want ik houd niet alles bij, wist ook niet van de verhuizing ed. Heb haar wel redelijk veel gezien op bokt. Nu ben ik ook wel benieuwd wat er aan de hand is...
Ik heb net telefonisch contact met haar gehad en alles is helemaal in orde. Ze heeft thuis nog steeds geen internet, aanbieder 1 liet het afweten en aanbieder 2 maakt een zootje van de aanvragen, dus dat schiet niet op. Op haar werk heeft ze ook de mogelijkheid niet om in te loggen, dus vandaar dat we lang niets van haar gehoord hebben.