Ik zie de laatste tijd veel topics die niet goed geplaatst zijn en of dat mensen (doordat bokt zo groot is geworden) niet precies weten waar het thuis hoort.
Ik heb ook zo'n vraag waarvan ik echt niet weet waar ik die neer moet zetten?
Gaat om de volgende vraag:
Wie heeft er nog een kur op muziek en of leuke ideen om zoiets zelf te gaan maken, welke onderdelen erin. Wat er juist uit laten. Welke muziek. Hoe maak je zoiets zelf op de comp welke progamma's. Ga je eerst rijden en zoek je de muziek uit, of eerst de muziek en dan het rijden erbij verzinnen?
Zijn een heleboel vragen ineen. Sommige misschien bij vraag maar raak (welke subflora:[HAR] Harnachement, [VSW] Verzorging, Stalling en Weide., [RUI] Ruiter, [OMG] Omgang, [SV] Seizoensvragen, [OV] Opsporing verzocht

Waar kan ik het beste mijn topic neerzetten?
Misschien is het hadig om zoiemand te benoemen waaraan je een pbtje kan sturen met je vraag. Scheelt ook weer een hoop werk voor de moddie's ( die trouwens uitstekend werk verrichten

Of misschien is het wel handiger om alle welkom op ( staan bovenaan alle flora.) bijelkaar te doen in een topic bovenaan de hoofdpagina zodat je het weer wat makkelijker terug vindt. Nu moet je eerst alle flora afzonderlijk af om te kijken waar het het beste bij past.
Pff lang verhaal hoop dat jullie het snappen.

sandorra