Als je niet goed weet, waar je een topic neer moet zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sandorra

Als je niet goed weet, waar je een topic neer moet zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-06 23:53

aan wie of waar kun je dan het beste dat topic neerzetten en of vragen?

Ik zie de laatste tijd veel topics die niet goed geplaatst zijn en of dat mensen (doordat bokt zo groot is geworden) niet precies weten waar het thuis hoort.

Ik heb ook zo'n vraag waarvan ik echt niet weet waar ik die neer moet zetten?

Gaat om de volgende vraag:

Wie heeft er nog een kur op muziek en of leuke ideen om zoiets zelf te gaan maken, welke onderdelen erin. Wat er juist uit laten. Welke muziek. Hoe maak je zoiets zelf op de comp welke progamma's. Ga je eerst rijden en zoek je de muziek uit, of eerst de muziek en dan het rijden erbij verzinnen?

Zijn een heleboel vragen ineen. Sommige misschien bij vraag maar raak (welke subflora:[HAR] Harnachement, [VSW] Verzorging, Stalling en Weide., [RUI] Ruiter, [OMG] Omgang, [SV] Seizoensvragen, [OV] Opsporing verzocht ) , andere technische vraagbaak. Enz Enz.

Waar kan ik het beste mijn topic neerzetten?

Misschien is het hadig om zoiemand te benoemen waaraan je een pbtje kan sturen met je vraag. Scheelt ook weer een hoop werk voor de moddie's ( die trouwens uitstekend werk verrichten )

Of misschien is het wel handiger om alle welkom op ( staan bovenaan alle flora.) bijelkaar te doen in een topic bovenaan de hoofdpagina zodat je het weer wat makkelijker terug vindt. Nu moet je eerst alle flora afzonderlijk af om te kijken waar het het beste bij past.

Pff lang verhaal hoop dat jullie het snappen.
sandorra

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 00:43

Sandorra, da's inderdaad een lang verhaal geworden

Ik zal een wat korter antwoord geven
Sinds kort hebben we het WWW-forum (wie, wat, waar?), daar kun je dit soort vragen stellen.
Wat mij betreft mag je ook gerust een pb-sturen, 't is een kleine moeite om even te antwoorden

Antwoord op je vraag: VMR.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 10:09

ik zou het op WD-V zetten, een Kur is toch een wedstrijdonderdeel.

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 12:49

Oh ja, da's waar......
Sorry voor de verkeerde info, ga maar op het oordeel van Lielle af, da's een stuk beter

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 15:13

VMR ben ik het niet mee eens Ik zou hem idd bij WD-K zetten.

Je zou idd een topic bij WWW kunnen openen, maar je kan ook een mod pb'en van het forum waarvan je denkt dat het moet, met de vraag of hij daar moet, en dan kan die je antwoord geven. Of je plaatst het topic waar je denkt dat die moet, en TEM't vervolgens met de vraag of hij zo goed staat, wat jij wilt

sandorra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 15:38

Ok kijk en daar heb je het probleem al wat ik juist aankaart. Soms zecht een mod VMR , een andere WED-V en weer een adere weer iets anders.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 08:08

Maya schreef:
VMR ben ik het niet mee eens Ik zou hem idd bij WD-K zetten.

Je zou idd een topic bij WWW kunnen openen, maar je kan ook een mod pb'en van het forum waarvan je denkt dat het moet, met de vraag of hij daar moet, en dan kan die je antwoord geven. Of je plaatst het topic waar je denkt dat die moet, en TEM't vervolgens met de vraag of hij zo goed staat, wat jij wilt

WD-V dan WD-K is alleen voor verslagen en 'wie gaat er ook naar'.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 08:08

sandorra schreef:
Ok kijk en daar heb je het probleem al wat ik juist aankaart. Soms zecht een mod VMR , een andere WED-V en weer een adere weer iets anders.

en dan zet er een van ons het uiteindelijk wel op de juiste plek

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:41

Ik was even mis met een lettertje, maar bedoelde dus idd wat Lielle aangaf

Punt was hier dat VMR nu veranderd is qua opzet, en vragen die vroeger op VMR hoorden, kunnen nu op het betreffende subforum daarvoor. Voor de nieuwe forumindeling had het nl nog wel op VMR gekund

Zazoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 18:06

hehe zelfs de mods weten het niet . ik heb dit probleem ook vaak. als ik iets wil vragen vroeg ik het vroeger altijd in VMR maar nu dat allerlei onderverdelingen heeft past het vaak nergens goed.