Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tessyke schreef:nog een paar subforums erbij
we raken er nu al niet wijs uit en dan moeten ze weer moderators zoeken
matybu30 schreef:Waarom is er dan nog in godsnaam Rassenpraat als iedereen zijn eigen subforum mag hebben, ik vind het dus echt onzinSnap ook niet waarom de Tinkers het gekregen hebben, staan die boven de andere rassen ofzo?
matybu30 schreef:Waarom is er dan nog in godsnaam Rassenpraat als iedereen zijn eigen subforum mag hebben, ik vind het dus echt onzinSnap ook niet waarom de Tinkers het gekregen hebben, staan die boven de andere rassen ofzo?
DunDijk schreef:matybu30 schreef:Waarom is er dan nog in godsnaam Rassenpraat als iedereen zijn eigen subforum mag hebben, ik vind het dus echt onzinSnap ook niet waarom de Tinkers het gekregen hebben, staan die boven de andere rassen ofzo?
Niks meer aan toe te voegen!
Zo kan je voor elk ras wel een sub-topic openen...
Yootha schreef:Is het een idee om een subforum op rassenpraat te doen waar de klassieke rassen besproken kunnen worden?
Rassen die hieronder zouden kunnen vallen zijn:
- Groningers
- Geldersen
- Klassieke Tuigpaarden
- Lusitano's
- Shires
Gebruikers van deze rassen lopen vaak tegen dezelfde problemen en kunnen elkaar dan helpen.
Leo_ke schreef:Hetzelfde met Haflingers. Er zijn volgens mij net zoveel haflingereigenaren op bokt als tinkereigenaren.En zo wel meer rassen die in zo'n mate aanwezig zijn, maar wegvallen in het geheel van RP.