Ik kan echt helemaal niks vinden!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

supertygetjeJarig

Ik kan echt helemaal niks vinden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 03:17

De tijd die ik doorbreng om nieuwe leuke topics te vinden is al sterk vermindert, omdat ik met al die categorieen echt niet weet waar te beginnen.

Maar nu ben ik op zoek naar een topic en ik kan het gewoon niet vinden (het wie is de mol topic btw).
Heeft iemand een idee hoe je dat handig kan doen? Hoe pakken jullie het aan.
Ik dacht dat ik er een berichtje had neergezet en dat ik het dus zo zou kunnen vinden, maar blijkbaar niet...

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 04:58

ik heb geen flauw idee....... ik ben niet ontevreden over de nieuwe bokt aanpak hoor, maar iets teug vinden? drama...... zoekfunctie werkt niet ( of nauwelijks) en dat vind ik wel een grote min op bokt...

want bv jou topic waar je nar op zoek bent, dan zou je dat toch via de zoekmachine moeten kunnen vinden? maar nee dus..

en misschien dat het al vaker behandelt is hoor, maar dan heb ik het niet gelezen of kunnen vinden ( )

zo'n groot forum , daar moet toch op z'n minst de zoekfunctie functioneren?

supertygetjeJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 06:33

Tja, over de zoekfunctie begin ik maar niet meer, want ik weet dat ze daar wel mee bezig zijn maar dat het gewoon moeilijk is en dat Bart het ook maar voor z'n lol doet.

Maar ik ben dus niet de enige die dingen echt helemaal niet meer terug kan vinden?

Had net bedacht dat ik gewoon op de history van m'n computer kon kijken, maar daar stond het ook niet bij. Zit ik gewoon topics te bedenken? Heb ik het maar gedroomd? Vaag.

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 06:47

supertygetje schreef:
Tja, over de zoekfunctie begin ik maar niet meer, want ik weet dat ze daar wel mee bezig zijn maar dat het gewoon moeilijk is en dat Bart het ook maar voor z'n lol doet.

Maar ik ben dus niet de enige die dingen echt helemaal niet meer terug kan vinden?

Had net bedacht dat ik gewoon op de history van m'n computer kon kijken, maar daar stond het ook niet bij. Zit ik gewoon topics te bedenken? Heb ik het maar gedroomd? Vaag.

oh oke....... ik denk bij terug zoeken ook aan de zoek functie en ja ik weet dat bart er mee bezig is, maar nu toch al ff....... maar goed.....

Fenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 09:08

jou toppic staat bij entertainment (boeken, films, tv)

Siempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:06

Hier staat het topic: viewtopic.php?f=144&t=546080

De zoekfunctie werkt helaas nog niet naar behoren. Wat je in het vervolg kunt doen is een topic bookmarken (ook als je er zelf nog niet in hebt gereageerd). Dit staat links bovenaan een topic.

Via je UCP kun je dan de bookmarks weer vinden.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 12:40

en daarnaast kun je - met mate - de mods even een Pbtje sturen;

supertygetjeJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 01:42

Dankjewel! Echt heel fijn.

Ik bedenk alleen vaak pas later dat ik een topic toch nog even terug wil vinden.. Dus ja.
Maar iig heel erg bedankt!

Hopelijk werkt ooit de zoekfunctie weer. En als er iemand nog tips heeft, dan hoor ik ze graag