verborgen is on-line lijst, maar niet bij friend?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn

verborgen is on-line lijst, maar niet bij friend?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 04:55

Ik sta als onzichtbaar in de groep mensen die on-line zijn.
Mensen die mij als friend hebben toegevoegd (tja ik snap ook niet waarom ze dat zouden doen ) kunnen wel precies zien wanneer ik on-line ben. Is daar wat aan te doen?
Ik loop vaak gewoon even weg als ik aan het bokken ben, en zit dan niet meer achter de pc. 'Friends' denken dan dat ik wel bereikbaar ben.

Is dat de bedoeling, of kan je dat ook nog ergens invullen, dat niemand kan zien dat je on- of offline bent?

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 12:20

Jasmijn, dat is een goede vraag, ik denk dat Bart de enige is die hier antwoord op kan geven. Ik zal hem even op dit topic wijzen.

BartVB
Eigenaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 12:24

Bugje. Overigens sta je 5 minuten na de laatste pagina die je bekeken hebt op Bokt weer op 'offline'.

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 14:37

dat is niet zo fijn

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 14:53

In de niet-zichtbaar modus ben je ook zichtbaar hoor... Je valt zelfs meer op omdat je cursief in de lijst staat *gniffel* Of is dat inmiddels veranderd?

Ik zie daar zelf overigens geen probleem is, als vrienden zien dat je online bent...

luxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 09:34

Sylvia schreef:
Ik zie daar zelf overigens geen probleem is, als vrienden zien dat je online bent...

het is alleen wel zo dat iemand die voor jou een 'foe' is, jou wel als 'friend' in zijn of haar lijst kan zetten.
als die persoon het bijvoorbeeld grappig vindt om te volgen wanneer jij on-line bent en het leuk vindt om te volgen wat jij zoal doet op bokt.
wat dat betreft zou de functie 'friend' beter [eerlijker] werken als er een berichtje richting de betreffende gebruiker zou gaan waarin om toestemming gevraagd wordt of de gebruiker ook jouw 'friend' wil zijn.
zodat de vrienden lijst uit wederzijdse vrienden bestaat, en niet eenzijdig.

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 11:09

Sylvia schreef:
In de niet-zichtbaar modus ben je ook zichtbaar hoor... Je valt zelfs meer op omdat je cursief in de lijst staat *gniffel* Of is dat inmiddels veranderd?

Dat is alleen het geval als je bij het inloggen 'verberg mij tijdens deze sessie' hebt aangevinkt. Als je gewoon in je UCP 'onzichtbaar in online gebruikerslijst' op Ja hebt staan ben je niet te zien, ook niet schuin

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 12:41

Luxx, ik snap je punt wel, dat is nl ook wat ik bij 1 user doe. Met reden overigens