ik zit in een topic in de huiskamer waar ik ook al een paar keer heb gereageerd en dus steeds een e-mail ontvang als er weer nieuwe berichten geplaatst zijn...nu kan ik ineens in dat topic niet meer reageren en staat er "u kunt geen andwoord plaatsen in dit topic" (preciese tekst weet ik niet meer maar het komt op het zelfde neer) in andere topic's kan ik wel gewoon reageren.hoe kan dit??
Het betreffende topic is niet gesloten? Geef anders even de link van het topic waar je niet in kan plaatsen, en in andere topics van dat forum kan je nog wel plaatsen?
het is heel vreemd want ik kan nu ineens in dit topic viewtopic.php?f=1&t=558927&view=unread#unread over de swarovski ook niks meer plaatsen terwijl ik een paar uur geleden dat wel nog gewoon kon.....
nee helemaal niet...echt heel vreemd....ik heb ook niet dat witte stuk onderin alleen maar postreply en voorderest dus niet dat typ stuk...(erg vervelend want ik wil ook weer mee kunnen praten )
Swarofski-topic is wegens lengte naar de HK verhuist, zou kunnen dat je daar heel veel gepost hebt, en nu je 'paardenposts' te laag zijn om in de HK te kunnen, maar blijft vaag, omdat je toestemming hebt gehad. Zal het verder utizoeken.
Fijn dat het opgelost is! Overigens telt de teller ook niet-paardenposts mee, dus je kan rustig 450 posts hebben onder je naam, en geen enkele paardenpost
Ik had hetzelfde probleem. Maar nu heb ik toch een paar vraagjes. Wat is het verschil tussen posts en paardenposts. En waar/wat/waarom moet je je aanmelden in HK. En waarom moet je ook minstens 50 paardenpost hebben