Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Madelen schreef:Ik begrijp wat je bedoelt (naar aanleiding van andere topics), maar waarom zou ik jou zomaar wel geloven en anderen niet? Leeftijd hoeft niet veel te zeggen. Ik denk dat het voor sommigen een manier van aandacht trekken is, maar als je dat wil verbieden, dan zouden er wel heel wat meer topics verboden moeten worden.
Serendipity1 schreef:Daar gaat het me niet om...Madelen schreef:Ik begrijp wat je bedoelt (naar aanleiding van andere topics), maar waarom zou ik jou zomaar wel geloven en anderen niet? Leeftijd hoeft niet veel te zeggen. Ik denk dat het voor sommigen een manier van aandacht trekken is, maar als je dat wil verbieden, dan zouden er wel heel wat meer topics verboden moeten worden.
Als je het niet wat vind, doe je het toch niet? En als je je eraan ergert... dat rooie kruisje bovenaan
Tieneke schreef:Er is toch een centraal topic voor telepathie met dieren, dat ze daar dan posten...
Tieneke schreef:En het is zeker oplichterij als ze een schaduwaccount gaan aanmaken, en dan nog zo dom zijn om zichzelf te verlinken...
Farouche schreef:
Maar de bedoeling van dit topic is ook alleen voor telepathie met dieren, dus niet met andere mensen of geesten.(Over geesten loopt al een topic)
Hier kun je praten over telepathie en je verslagen plaatsen, misschien je ervaringen. Als je het zelf niet kunt mag je hier tuurlijk gewoon meepraten!