Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Madelen schreef:Ik begrijp wat je bedoelt (naar aanleiding van andere topics), maar waarom zou ik jou zomaar wel geloven en anderen niet? Leeftijd hoeft niet veel te zeggen. Ik denk dat het voor sommigen een manier van aandacht trekken is, maar als je dat wil verbieden, dan zouden er wel heel wat meer topics verboden moeten worden.

Serendipity1 schreef:Daar gaat het me niet om...Madelen schreef:Ik begrijp wat je bedoelt (naar aanleiding van andere topics), maar waarom zou ik jou zomaar wel geloven en anderen niet? Leeftijd hoeft niet veel te zeggen. Ik denk dat het voor sommigen een manier van aandacht trekken is, maar als je dat wil verbieden, dan zouden er wel heel wat meer topics verboden moeten worden.
Als je het niet wat vind, doe je het toch niet? En als je je eraan ergert... dat rooie kruisje bovenaan
Tieneke schreef:Er is toch een centraal topic voor telepathie met dieren, dat ze daar dan posten...
Ik bedoelde dat je iedereen maar moet laten doen wat ie leuk vind, en als je je eraan stoort, kijk er dan niet naar..
vliegen ze als paddestoelen uit de grond. Er is nog nooit 1 mens op aarde geweest die aantoonbaar paranormaal is gebleken. Zodra de wetenschap zich er op stort is er wel een bepaalde energie vastgesteld en mogelijk kleine flarden van beelden en woorden telepathie maar echt paranormale wijsheid in de vorm van een gesprek??? Er is zo een goochelaar geweest, een Engelsman die goocheltrucs laat zien waarmee het lijkt alsof hij super paranormaal is. Deze man is razend intelligent en heeft een giga fotografisch geheugen en met veel trainen en mensen manipuleren weet hij ze te laten geloven dat hij paranormaal bezig is. Alleen hij komt er voor uit en verteld aan het einde van zijn trucks hoe het werkt. Tieneke schreef:En het is zeker oplichterij als ze een schaduwaccount gaan aanmaken, en dan nog zo dom zijn om zichzelf te verlinken...
Farouche schreef:
Maar de bedoeling van dit topic is ook alleen voor telepathie met dieren, dus niet met andere mensen of geesten.(Over geesten loopt al een topic)
Hier kun je praten over telepathie en je verslagen plaatsen, misschien je ervaringen. Als je het zelf niet kunt mag je hier tuurlijk gewoon meepraten!