zie laatste post van een mod: tijdelijk slotje tot ik het een en ander uitgezocht heb
maar wat er uitgezocht moet worden??? joost mag het weten! ik zou het niet weten, heb al getemt met de vraag waarom maar nog geen reactie.
lijkt me fijner als in het vervolg de TS op de hoogte word gesteld waarom iets uitgezocht word. hoeft niet perse in het topic ookal is het via pm...het is wel zo fijn als je er iets van weet!
Die ponylover wil ws rellen in je topic, en om te voorkomen dat half bokt daarover gaat vallen, en niet meer op jouw vraag reageert, zal het even op slot gezet worden. Als ponylover wel serieus is, is het een zeer dom wicht/knulletje, maar zal 'het' misschien aangepakt worden, en als het een 'reller' is, zie je de naam wel op de banlijst staan.
Maar dit zijn puur mijn bevindingen, hoor, de mod zal het wel toelichten?
Kan me ook wel voorstellen dat je nog geen reactie had... Neem aan dat de mods die TeM over laten aan degene die het slotje heeft gezet. Dat is vrijdag om 23:15 gebeurd. Jij opent zaterdag om 9:45 een topic erover... Erg kort tijdsbestek om te reageren.
Janneke, over dit topic is inderdaad intern overleg geweest, vandaar het tijdelijke slotje. Dit had overigens niets te maken met jouw topic op zich (niks mis mee ) maar wel met iemand die gereageerd had in je topic. Anya heeft je topic ondertussen weer geopend.