Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Maar er zijn al tal van andere onderwerpen waar al heel lang een apart hoekje voor wordt gevraagd, zoals een forum voor overleden dieren/paarden, en die komt er ook niet.
Cow_horse schreef:Ik ben het er wel mee eens, voor een apart gedeelte.
Even over het stukje van Cayenne, opzich heb je daar wel gelijk over, maar dit doet me denken aan het forumgedeelte voor Tinkers. Dit is er uiteindelijk wel gekomen, maar in mijn ogen (ik weet niet hoe dit bij anderen zit) is dit een vrij onzinnig forumgedeelte.
Lijkt mij dat een draverij-gedeelte meer toevoegd aan bokt
Cayenne schreef:Nee, op zich niet, niet om rottig over te komen ofzo
Maar er zijn al tal van andere onderwerpen waar al heel lang een apart hoekje voor wordt gevraagd, zoals een forum voor overleden dieren/paarden, en die komt er ook niet.
Kampioenschappen e.d kun je gewoon bij Hippische Evenementen kwijt, daar gaat ook al het aangespannen rijden meestal heen.
En daarnaast zijn er al zoveel subforums dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
Chantalll schreef:Het is ook meer om mensen te laten begrijpen wat dit allemaal in houd, want er bestaan nogal wat zoals ik al zei taboes rond deze sport en er word weinig aandacht aan besteed.
Zo weten mensen ook meer en leren mensen ook meer hoe dit allemaal in zijn werk gaat ...
Olympia schreef:Criteria voor nieuwe aanvragen voor subfora
Een potentieel subforum moet aan de volgende criteria voldoen:
* Moet paard-gerelateerd zijn.
* Minimaal 30 medestanders.
* Motivatie/charter.
* Potentiele subforummods
* Voorbeeldtopics die er goed in zouden passen.
minnie_muis schreef:Maar als je het een apart gedeelte maakt vestig je geen aandacht op de drafsport. Dat is dan weer wel jammer. Maar ja je krijgt geen domme opmerkingen meer!