Waarom doet ie het niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Denies

Waarom doet ie het niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 21:37

Heb dus paard & pony in het zadel. Vind t wel grappig voor als ik mijn verveel ofzo. Maar hij doet het dus niet op mijn laptop Heb Windows XP + Service Pack 2...
Wie heeft er nog meer last van? Of bij wie doet hij t wel?

Als er al een topic over is TeM hem dan maar, maar wist neit precies waar ik moest zoeken als daar een topic over is...

Chann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 09:03

Ik geloof dat Paard & Pony In het Zadel het niet meer doet op Windows XP, omdat hij al een stuk ouder is.
Weet niet of het die is die jij bedoelt, want er zijn meerdere Paard & Pony's uitgekomen.

Perzik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 09:22

Ik denk dat het 't zelfde is als riding star van anky. Je computer heeft dan een te nieuwe software en kan dit dan niet openen.

Siempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 09:26

Het moet in principe gewoon mogelijk zijn om het spel alsnog te spelen. Je kan windows XP zo instellen dat het lijkt te werken als een oudere versie.

Probeer eens om met je rechtermuis te klikken op het icoontje waar je normaal het spelletje meespeelt. Dan kies je voor eigenschappen en compatibiliteit. Daar kan je kiezen voor compatibiliteitmodus en moet je de windows versie gebruiken waarmee jouw spelletje hoort te werken. Dan klik je op ok en probeer je het spelletje weer gewoon op te starten.