waar kan je je gebruikersnaam vinden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

igor001

waar kan je je gebruikersnaam vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 19:08

hoihoii allemaal..

Een vriendin van mij had hier ook een gebruikers naam, maar is die vergeten, nu hebben we al tussen leden gezocht maar kunnen die daar niet zo snel vinden ( of we lezen er gewoon overheen) kun je je gebruikersnaam dus ook ergens opvragen als je je email invuld ofzo?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 19:19

Als je naar leden gaat, scroll je helemaal naar beneden, en dan in het eerste vakje 'registratiedatum' en in die andere 'aflopend' zie je wat er zich vanaf vandaag heeft aangemeld. Dus daar zal je de naam wel tussen vinden.

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 19:20

Of als je zoekt in het ledensysteem, moet je in het zoekformulier haar e-mailadres invullen. Een e-mailadres kan maar één keer gebruikt worden geloof ik, dus als je de site op het e-mailadres laat zoeken moet er als het goed is maar 1 zoekresultaat komen, nietwaar?

(En dan zie je vanzelf je gebruikersnaam)

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 20:09

Gewoon bovenaan op zoeken klikken en dan de gebruikersnaam invoeren. (niet zoeken via google maar via bokt)

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 20:43

MoonChloe schreef:
Gewoon bovenaan op zoeken klikken en dan de gebruikersnaam invoeren. (niet zoeken via google maar via bokt)

Uhhmmm, ik geloof dat het probleem is dat ze de gebruikersnaam niet meer weet...

Op aanmelddatum sorteren als je die nog weet en dan zoeken is idd een goede suggestie. PB anders even een mod wat het emailadres is, dan kunnen wij het bijbehorende account opzoeken.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 20:44

hoort het niet gewoon ergens in je inbox te staan bij je email?

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:31

Ibbel schreef:
MoonChloe schreef:

Uhhmmm, ik geloof dat het probleem is dat ze de gebruikersnaam niet meer weet...

Uhmm ik denk dat ik een bril moet

igor001

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-06 18:49

oke, bedankt allemaal! hier kan volgens mij nu wel een slotje op