even een vraagje aan de mods.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

woofie

even een vraagje aan de mods.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 22:30

ik las net een topic op algemeen van iemand die geld had gestolen en aan de bokkers vroeg hoe ze ervoor kon zorgen dat ze het vertrouwen van degene van wie ze gestolen had terug kon winnen..........
niets mis mee dacht ik zo, maar het topic is gesloten vanwege een vorig topic. nieuwschierig als ik ben heb ik dat vorige topic opgezocht en daar is het gesloten omdat het in het verkeerde forum was geplaatst en de topicstarter niet op het forum waar het thuishoorde kon komen ivm te weinig posts.............
nu vraag ik me toch af, als topicstarter er zo mee zit en de enigste plek waar ze dan kanposten algemeen is...waarom dan nogmaals sluiten??

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 00:11

Het eerstgeplaatste bericht hoorde thuis op JH, maar daarvoor had de topicstarter nog niet voldoende berichten. Als een topic om wat voor reden dan ook op slot wordt gezet, is het niet de bedoeling dat hetzelfde topic vervolgens op een andere plek op Bokt nogmaals wordt geplaatst.

Verder was er zonder toestemming van het modteam een SA aangemaakt en ook dat is niet de bedoeling.

woofie

Re: even een vraagje aan de mods.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 08:21

ah oke, ik had niet in de gaten dat het hier om een SA ging.......meestal schrijft de topicstarter dat er wel bij.....