mijn topic verwijderd!! kan iemand me helpen zit ik fout??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vapojerov

mijn topic verwijderd!! kan iemand me helpen zit ik fout??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 16:30

ik heb bij EA een topic met kleren te koop neer gezet. hier heb ik een link geplaatst naar my album voor de foto's. op my album heb ik niets te koop staan alleen de fotos om de bokkers te laten zien wat ik te koop heb.
nu is mijn topic verwijderd omdat ik via bokt naar een andere te koop site zou wijzen en dus niet via bokt verkoop. dit klopt nie maar is dit terecht en zo jah hoe kan ik t dan anders doen. want als ik de fotos plaats op bokt via my album zijn ze niet zichtbaar.???

alvast bedankt

groetjes

Ier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:58

Misschien is het handig om je advertentie even te plaatsen? Er zal wel iets verkeerd gegaan zijn in je advertentie?

Anoniem

Re: mijn topic verwijderd!! kan iemand me helpen zit ik fout

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 19:08

Zoals je inmiddels ook in je pb hebt gelezen kort na plaatsen dit topic Maar voor de duidelijkheid ter info voor iedereen even een antwoord.

Het is niet toegestaan op Bokt om een link naar een andere advertentie te plaatsen, om enkel en alleen een link te plaatsen als advertentie. Het is de bedoeling dat uit een topic op EA gelijk duidelijk is wat er te koop is. Dus dat je een korte beschrijving geeft van het artikel dat je te koop aanbiedt, staat, maat, kleur etc. Daarnaast kan je ter aanvulling ook nog een link naar een foto van het artikel plaatsen.

Wat er dus van je verwacht wordt, zoiets als dit :

Te koop, diverse kleren.
Citaat:
* Spijkerbroek, nieuwstaat, maat 38 (oid)
-- hier een foto van het betreffende artikel, of als je dat niet hebt, gewoon de directe link naar de foto, dat werkt in 9 van de 10 gevallen ook.
* Blauw shirtje, mouwloos met leuke print, mt S
-- Wederom een link naar de foto van het blauwe shirtje.

Etc.