Je moet 50 zinvolle paardenberichten hebben (als ik het goed heb, Sorry als ik het niet goed heb) en verder tellen sommige posts niet mee (bijvoorbeeld in HAW).
Moet je even lezen wat er in het eerste bericht van HK staat Je moet je eerst aanmelden, dan gaat een mod kijken of je wel 50 zinnige paardenberichten hebt en dan mag je in de HK. Kan even duren
Heb je al op de link in DIT topic geklikt om je aan te melden? Als dit niet lukt, dan heb je nog niet genoeg 'paarden'posts. Je hebt misschien wel 50 berichten geplaatst, maar dit moeten wel nuttige en paardgerelateerde berichten zijn
Je moet 50 zinvolle paardenberichten hebben (als ik het goed heb, Sorry als ik het niet goed heb) en verder tellen sommige posts niet mee (bijvoorbeeld in HAW).
als het goed is... kan je dan bij de huiskamer posten vind het altijd zo vaag omschreven "zinnige post' wie bepaald namelijk wat zinnig en wat niet zinnig is gewoon lekker nog een weekje of 2 rustig bij alle forum delen van bokt kijken en op leuke stukken reageren. kom je zo op die 50 berichten ( hell... mij lukt dat zonder problemen in 2 dagen soms )