Alles in het Engels..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

natasja50

Alles in het Engels..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 00:48

Ik heb een probleem wat ik ook al eens eerder heb gehad. Alles staat in het engels (behalve de teksten).
Ook kan ik niet meer op profielen kijken.

De vorige keer heb ik het verholpen door bij mijn voorkeuren de taal te wijzigen in Nederlands maar dat helpt nu niet.....

juno1

Re: Alles in het Engels..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 14:49

Heb je dat alleen bij Bokt

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 14:59

juno1 schreef:
Heb je dat alleen bij Bokt

Ja en het vreemde is dat mijn dochter en mijn vriendin die ook gebruik maken van bokt (op deze computer) daar geen last van hebben

(net de account van mijn dochter even uitgeprobeerd.....nergens geen last van)

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 15:32

Dan zou het iets met jouw instelling kunnen zijn, of een cookie die dwarsligt.
Log eens helemaal uit bij Bokt, leeg de cache /cookies

Cache legen
Schermafbeelding: ipconfig /flushdns
Je kunt het cache legen met een commando.
Kies Start >> Uitvoeren en typ de opdracht: ipconfig /flushdns
Druk op Enter en het commando wordt uitgevoerd en alle oude gegevens zijn verwijderd.

Citaat:
Tijdelijke bestanden, webgeschiedenis en cookies verwijderen

Tijdelijke bestanden zijn handig, maar kunnen ook worden gebruikt om u te bespioneren. Deze bestanden geven aan welke websites u heeft bezocht en welke documenten u heeft geopend. In sommige toepassingen, zoals Word, wordt een tijdelijke kopie gemaakt van een bestand dat in gebruik is, waardoor het bestand snel kan worden opgeslagen. In sommige gevallen blijven deze bestanden toegankelijk, zelfs nadat het oorspronkelijke document is verwijderd. Bovendien worden bepaalde elementen van webpagina’s op de harde schijf opgeslagen, waardoor de pagina sneller kan worden geladen wanneer u de pagina weer bezoekt. Via de webgeschiedenis en cookies zijn al uw internetactiviteiten zichtbaar voor anderen. U kunt met behulp van het hulpprogramma “Schijfopruiming” in Windows deze bestanden verwijderen. Verwijder ook regelmatig de inhoud van de map C:\windows\temp\ (of C:\Documents and Settings\User\Local Settings\Temp\).

Een andere manier om definitief bestanden te verwijderen is via het Configuratiescherm. Daar selecteert u “Internet-opties” en klikt u vervolgens op “Tijdelijke internetbestanden verwijderen”. Met hetzelfde menu kunt u ook de geschiedenis wissen van de webpagina’s die u heeft bezocht. Cookies worden opgeslagen in de map C:\Windows\Cookies. Verwijder de inhoud van deze map regelmatig.

ItsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 15:33

Even naar User Control Panel gaan -> Voorkeuren (zal bij jou dan wel preferences heten he ) en daar kan je taal instellen. Vast een keertje per ongeluk wat fout gegaan.

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 16:26

ItsMe schreef:
Even naar User Control Panel gaan -> Voorkeuren (zal bij jou dan wel preferences heten he ) en daar kan je taal instellen. Vast een keertje per ongeluk wat fout gegaan.

Dat had ik al geprobeerd.......zie mijn eerste bericht in dit topic. Maar toch bedankt voor het meedenken.
Laatst bijgewerkt door natasja50 op 24-03-06 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 16:27

juno1 schreef:
Dan zou het iets met jouw instelling kunnen zijn, of een cookie die dwarsligt.
Log eens helemaal uit bij Bokt, leeg de cache /cookies

Cache legen
Schermafbeelding: ipconfig /flushdns
Je kunt het cache legen met een commando.
Kies Start >> Uitvoeren en typ de opdracht: ipconfig /flushdns
Druk op Enter en het commando wordt uitgevoerd en alle oude gegevens zijn verwijderd.

Juno wat een kei ben je...... het is gelukt. Nadat ik de cookies verwijderd had kon ik de taalinstelling wel wijzigen. Dank je wel !!!

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 21:46