Aanklikken link -> Openen in hetzelfde scherm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arzil

Aanklikken link -> Openen in hetzelfde scherm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 18:31

En dat is nou juist net niet de bedoeling. Omdat ik een spelletje wou spelen heeft mijn computer vanmiddag een programma geinstalleerd op mijn computer. Hierbij dacht Yahoo gelijk zo vriendelijk te zijn om maar meteen een nieuwe balk aan de bovenzijde van mijn scherm toe te voegen. Dit vind ik niet handig.

Maar, waar het dus om gaat: Als ik naar een link klik dat buiten bokt gaat, opent hij die in hetzelfde scherm. Dit wil ik niet. Hoe kan ik dit instellen dat hij alles gewoon in een nieuw scherm opent?

En vooral hoe krijg ik die Yahoo balk weg??

NieneWiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 18:47

Als je op de link klikt met rechtermuisknop en dan kiest openen in nieuw venster dan doet hij dat. Volgens mij kun je het niet standaard instellen. En die Yahoo Bar: Bij de meeste Toolbars kun je ook op rechtermuisknop klikken en dan op verwijderen. Veel succes!!

Arzil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 18:53

Maar ik had het eerst wel en nu is het weg? Dat aanklikken en openen in een nieuw venster. Daarom vind ik het zo vreemd. Maar jou oplossing kan ik nu wel even gebruiken, want ik wordt er wel een beetje kriebelig van.

De toolbar van Yahoo haal ik ook weg, maar telkens als ik opniew een explorer scherm open, komt hij terug.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 18:56

Fantine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 19:22

bij mij kan ik de yahoo toolbar in- en uitschakelen via beeld, werkbalken en dan de yahoo toolbar aan of uit te klikken.

dat al geprobeerd?

Arzil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 19:29

Ja, maar dan gaat hij alleen weg bij mijn huidige scherm en de volgende is hij weer zichtbaar.

RK: ik ga er eens naar kijken. Toevallig heeft mijn virusscanner wel weer een update uitgevoerd, maar ik weet niet of hij zoiets ook pakt.

Fantine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 20:07

heb je werkbalk vergrendelen aanstaan? geen idee of dat het is maar bij mij staat dat aan.
denk gewoon nog even mee

Eve_lien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 20:17

Je kan hem de-installeren bij je Configuratiescherm » Software » Yahoo toolbalk oid.
En anders moet je in je register gaan klooien..

juno1

Re: Aanklikken link -> Openen in hetzelfde scherm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 20:27

De Yahoo toolbar krijg je aangeboden bij het installeren van bepaalde software of in dit geval een Macromedia Plugin.
Er staat dan ook de vraag of je dat wilt, anders haal je bij installatie het vinkje weg.
( is in alle gevallen ook verstandig om te lezen wat er staat, soms krijg je zelf spyware of malware mee en dat staat dan wel in de voorwaarden, die we voor het gemak overslaan )

Hoe verwijder je de Yahoo Toolbar

Arzil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 20:40

Mooi, de toolbar is nu "geuninstalled".

Nu dat andere probleem nog.

Perzik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 21:11

Hoe je het weghaald weet ik niet, maar als je het in een ander venster wil openen. Moet je met je rechter muisknop op link drukken en dan open in nieuwvenster