Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paars schreef:maar als het zo werkt, dat je dan gewoon je vraag erachter kan plakken, nou, dan doen we dat voortaan maar zo...onduidelijk hoor, want dan lopen er dus meerdere vragen door elkaar heen.
Ilzjuh schreef:Idd. Gewoon je vraag stellen, je krijgt in dat sticky waarschijnlijk vanzelf antwoord.
Als ze al die topics open zouden laten denk ik dat je er op een gegeven moment 100 van hebt, ik heb er eigenlijk nooit zo'n problemen mee dat ze die dichtgooien.
Ilzjuh schreef:Idd. Gewoon je vraag stellen, je krijgt in dat sticky waarschijnlijk vanzelf antwoord.
Als ze al die topics open zouden laten denk ik dat je er op een gegeven moment 100 van hebt, ik heb er eigenlijk nooit zo'n problemen mee dat ze die dichtgooien.
Shadow0 schreef:Liedje, die suggestie zal ik eens even 'in de groep' gooien. Ik vind het op het eerste gezicht geen gek idee maar dit moet uiteraard overlegd worden.
Als ik wat meer weet dan hoor je het, ok?
0ojannekeo0 schreef:dat zeg je goed....WAARSCHIJNLIJK!
ik heb het al vaak gezien...maar er word niet zo vaak andwoord gegeven hoor...ik had destijds een vraag over dekens. die daar netjes neergezet...maar andwoord? ho maar. dat heb ik nog steeds niet. en zo zijn er meerdere mensen die totaal geen andwoord krijgen.