ik heb gisteren een longeerles meegemaakt (geluisterd) want de eigenaar van m'n vz hafjes kreeg wat extra les over longeren (gewoon met hoofdstel zonder al die tralala.. en er komt heel wat bij kijken,
nu wou ik dit vertellen aan bokt, wat ik zoal bijgeleerd had, en was op me fiets na huis, aan denken in welk topic dit zou horen....
vond geen geschikte, "verslag van de dag" maar dit is verhaal niet vertellen wat je bijgeleerd, hebt, toen dacht ik
mischien willen ze wel een " deel wat je weet" topic maken... dan kan iedereen vertellen wat hij "echt" bijgeleerd heeft, niet van "ja ik heb vandaag geleerd hoe je hoeven moet zuivermaken..." dat is dan wat onzinnig, maar bv wel, weetjes, tips, van dingen waar mensen veel nut van hebben bv" ja ik weet hoe ik de hoeven van me paard juist moet doen, dit en dit deed ik fout $en heb het zo en zo geleerd, en deze borstel is beter dan die, en dat zalfje helpt tegen dit... daar leren anderen wat uit,
en als je wat wilt weten dan kijk je gewoon terug in het topic?
wie is hier voorstander van? dan vraag ik het aan een moderator... dan zetten we het bij "vraag maar raak" -deel wat je weet (topic)
dit heeft meer met paardenspullen te maken hoor zijn jullie ook altijd je zweepjes kwijt in je kast? moet je gereedsschap-haken in je kast ophangen. ben je nooit meer je zweep kwijt!
Op zich vind ik het persoonlijk een leuk idee, ik denk alleen dat het nogal onoverzichtelijk gaat worden. Plus zo'n topic krijgt snel een hele hoop pagina's en dat leest toch niet zo fijn
Ik denk overigens dat je beter gewoon een topic per bokker kan aanmaken over wat je vandaag geleerd hebt op VvdD of PP Op VMR horen echt concrete vragen thuis
Ik vind het wel een goed idee!!! Ik ben dan alleen wel bang dat je na een tijdje een hele hoop pagina's gaat krijgen. En om dat nou allemaal door te lezen is natuurlijk niet zo leuk.