Ik heb als 1 van de weinigen geen power point op me computer... ook al hoort het er standaard op tezitten Ik heb het nodig voor school wie weet waar ik dat kan downloaden.. maakt niet uit of het illigaal of legaal is o:)
Grinnik. Euhm naar mijn weten is bij mij alles legaal en er ook allemaal opgezet. (heb mijn broer toen lief aangekeken maar blijkbaar niet lief genoeg!)
Ik zou graag nog eens zelf controleren alleen heb ik geen flauw idee waar die cd nu is(het zwarte gat van mijn broer?)
Maar vaak, als XP op je computer geinstalleerd wordt, wordt het er opgezet, omdat het een van de 'standaard' dingen is. Je krijgt op de cdrom de keuze welke je allemaal wilt installeren
Btw; je kan het niet legaal gratis downloaden je kan beter bij een kennis ofzo om de XPcdrom vragen
Helemaal niet zo gek dat je het niet hebt. Het zit nl. niet standaard op elk systeem. Windows XP Home heeft het bijv. niet standaard in het pakket. Ik had het ook niet en heb 't gewoon illegaal gedownload. een PDF bestand kun je openen met Adobe en dat kun je gratis downloaden op hun site.