Ik heb het geval wat bovenaan bij FZ staat al doorgenomen maar ik kom er nog niet uit. Mijn toetsenbord instellingen zijn weer versprongen van Amerikaans naar Nederlands. nu heb ik dus ipv :,± enz enz. Heeft iemand de oplossing? Control / Shift werkt niet, al geprobeerd. Verder al gekeken bij instellingen van toetsenbord maar niks kunnen ontdekken. Het is trouwens alleen op bokt, op msn heb ik er geen last van. En oja, ik heb niet rechtsonderin zo´n knopje voor die instellingen staan, iemand misschien een idee hoe die terugkomt?
Zeker weten dat ctrl-shift niet werkt? Je moet de ctrl-toets ingedrukt houden en dan de shift-toets indrukken hè. Verder zou ik het echt niet weten, wat gebeurt er als je windows opnieuw opstart?
Onderin je scherm, in de donkerblauwe balk staat als het goed is een icoontje van een toetsenbord. Als je hier op klikt komen er verschillende mogelijkheden te staan. Als je hem op Verenigde Staten Internationaal zet is alles als het goed is weer gewoon
idd rechtsondering staat een mini toetsenbord. zet deze op vs. zo niet, kan je tussen de toetsenbord instellingen van je configuratiescherm kijken. succes :p