Mag ik toegang tot de huiskamer want weet multi veel boarden. Of mag er een speciaal board aangemaakt worden dat heet speelhok, waar ik al mijn spelletjes kan aanmaken. Deze o.a
Wat vind je van diegene boven je? Wat vind je van diegene onder je? Telraan +100 / telraam -100 en zo nog 100 telramen Raad het woord/galgie Snake(woordenslang) Namesnake Associatie spel Ja/Nee spel Het antwoord is NIET
Er zijn al een aantal spelletjes in de Huiskamer, maar voor je in de Huiskamer mag komen moet je laten zien dat je niet op bokt komt voor de HK. Dus minimaal 50 nuttige paardenposts dacht ik?
Ik heb van jou nog geen paardenposts gezien, kom je op bokt voor de paarden of voor iets anders?
Er spelen al allerlei van die spellen.. en om in de huiskamer te mogen posten moet je eerst 50 nuttige paardenposts hebben geplaatst.
Wat vind je van diegene boven je? Wat vind je van diegene onder je? Telraan +100 / telraam -100 en zo nog 100 telramen Raad het woord/galgie Snake(woordenslang) Namesnake Associatie spel Ja/Nee spel Het antwoord is NIET
uhmm hoe kun je zeggen wat je vindt van degene onder je terwijl die nog niks gepost heeft zegmaar ik kan nu toch niet weten wat ik van degene onder me vindt want ik zou niet weten wie dat was
Aha daarom ben ik hier ook weg. Zeker niet voor mij deze forum. Te vol. Te saaie onderwerpen. En stomme forumregels. Sorry dat ik dit zeg hoor maar, CIAO
Aha daarom ben ik hier ook weg. Zeker niet voor mij deze forum. Te vol. Te saaie onderwerpen. En stomme forumregels. Sorry dat ik dit zeg hoor maar, CIAO
Ik had je van te voren al kunnen zeggen dat dit forum te vol is en dat er daardoor logische regels nodig zijn, ook had ik je kunnen vertellen dat het veel te veel over paarden gaat. Bokt staat niet voor niks bekend als het grootste (= vol) paardenforum (=saaie onderwerpen) van de Benelux.