Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rakkertje13 schreef:Nee dat kan ook niet..
Er moeten altijd 2 administrators zijn![]()
(zal wel een reden hebben, kwam er laatst ook achter)
Ga es naar start -> run/uitvoeren en typ msconfig.
Ga naar het tabblad algemeen en kyk even waar ie op staat![]()
(normaal opstarten - diagnostisch opstarten - selectief opstarten )
Als ie op normaal opstarten staat, heb je 't ergens in je instellingen staan (weet ook niet zo waar)
Als ie op selectieve osptarten staat, kan het wel kloppen en kan je wel op normaal opstarten gaan?
Bitch schreef:Als ik mijn pc opstart, krijg ik altijd een inlogscherm. Daar staat dan mijn naam en dan druk op enter ( heb geen ww) en dan start de pc pas echt op.
Nu heb ik al op verschillende manieren geprobeerd dit uit te schakelen, via het configuratiescherm, maar het lukt niet. Het kan wel zonder, want bij mijn ouders start ie zo op.
Ik wil dus gewoon dat, wanneer ik de pc aan doe, dat het geheel opstart, zonder dat inlogscherm. Heeft iemand een idee hoe ik dat eruit krijg?
Er moeten altijd 2 administrators zijn
(zal wel een reden hebben, kwam er laatst ook achter )
Ga naar het tabblad algemeen en kyk even waar ie op staat
Als ie op normaal opstarten staat, heb je 't ergens in je instellingen staan (weet ook niet zo waar)
Als ie op selectieve osptarten staat, kan het wel kloppen en kan je wel op normaal opstarten gaan?
Er moeten altijd 2 administrators zijn
(zal wel een reden hebben, kwam er laatst ook achter )
Ga naar het tabblad algemeen en kyk even waar ie op staat
aafje87 schreef:start-instellingen-configuratiescherm-gebruikersaccounts-de manier waarop gebruikers zich aanmelden aanklikken- en dan het vinkje uitzetten van het vakje "het welkomscherm geven".
Zet je het vinkje uit dan heb je geen last meer van vragen naar ww oid. start windows meteen door!
juno1 schreef:Ben je dan de enige gebruiker of zijn er meerdere.
Als jij namelijk niet de administrator bent dan heb je een gebruikersaccount en moet je via dat scherm naar jouw instellingen.
Dit was altijd al zo neem ik aan, of is het plotseling veranderd bij het inloggen ?
En hebben we het over dezelfde computer ?