Dat vraag ik me ook al een tijdje af...ik dacht eerst dat die namen schuin stonden omdat ik hun profiel had bekeken..maar dat klopt niet geloof ik...Maar ik wil het ook weten!!
Volgens mij zijn dat onzichtbare gebruikers, maar die functie werkt volgens mij niet echt, vandaar dat ze nu schuin zijn. Maar ik kan mij ook vergissen
Dat horen inderdaad de verborgen gebruikers te zijn. Vreemd dat dat niet werkt. Ik zie ze sowieso altijd, maar dat is een mod-feature. Ik zal het eens in de groep gooien, want volgens mij was het een tijdje terug niet het geval.
Is idd sinds het nieuwe bokt... best handig toen met het bieden voor azie, je kon zien wie er nog in het topic was om evt hoger te bieden, ik vroeg me altijd af waarom de mensen waartegen ik zou moeten bieden schuingedrukt waren toen, extra opvallend
Dit is inderdaad zo sinds de nieuwe versie. Gebruikers die onzichtbaar willen zijn, worden lekker opvallend schuingedrukt in de lijst geplaatst. Logisch toch? Bart is op de hoogte, maar heeft waarschijnlijk nog geen tijd gehad om het te verhelpen.
Gebruikers die onzichtbaar willen zijn, worden lekker opvallend schuingedrukt in de lijst geplaatst. Logisch toch?
Fijn hoor. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik hun profiel had bekeken, toen dacht ik dat het kwam omdat ze geen profiel hadden. Maar nu weet ik dus hoe het komt.