Berichten van bokt via Google te vinden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Biepmiep

Berichten van bokt via Google te vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 09:32

Hallo, Ik weet niet of dit de juiste plek is voor deze vraag, maar ik zocht net met google op een aantal trefwoorden en toen kwam ook een topic uit Bokt te voorschijn. Op zich lijkt me dit niet zo plezierig dat "iedereen"zo op alles van Bokt kan lezen, of is dit een foutje? ik dacht dat een forum toch min of meer besloten was?

skipperfan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 09:48

Nee dit is geen foutje dat is heel vaak zo dat je doorverwezen wordt naar een forum, niet alleen bokt, maar ook andere.
Ik typte ook een keer mijn username voor de lol in en toen stonden er ook allerlei berichten van mij

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 09:51

Bokt is een open forum, dat betekent dat iedereen mee kan lezen. Het is niet voor niets dat wij adviseren goed na te denken wat je op bokt schrijft, omdat heel Nederlandstalig-internet mee kan lezen.

Om die reden is het bv ook verboden om namen van juryleden ed te noemen.

Er zijn ook besloten forums, waar je alleen mee kunt lezen als je ook geregistreerd bent.

Sannert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 09:58

skipperfan schreef:
Nee dit is geen foutje dat is heel vaak zo dat je doorverwezen wordt naar een forum, niet alleen bokt, maar ook andere.
Ik typte ook een keer mijn username voor de lol in en toen stonden er ook allerlei berichten van mij

Haha, ja ik typte ook mn naam in best wel stoer.

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 10:36

ja dat heb ik ook, laatst zocht ik ook iets en toen kwam ik wat tegen op google.. achja vind het niet erg hoor, soms is het juist handig

smit_ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 10:40

laatst was er op een programma hier wat over. Dat mensen die bv een schuld hebben door het failliet gaan van hun zaak teruggevonden kunnen worden op google. De mensen zijn hier niet mee eens want er schijnen zat bedrijven te zijn die voordat ze iemand aannemen eerst via google je naam intypen om te kijken of er wat over je staat.

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 13:40

Bokt is nooit een besloten forum geweest
Niet raar dat het toegangelijk is via google. En het lijkt me ook niet meer dan logisch omdat google ook hier banners heeft staan.

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 13:58

En aangezien de zoekmachine van Bokt nog steeds niet werkt is Google wel zo handig

Biepmiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 14:29

Ik wist het niet, that's all.

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 16:23

beetje off topic: Dit doet me denken aan een headline in het nieuws gisteren: de voice-mail van een gsm kan afgeluisterd worden door mensen met een beetje computer- en technologie-kennis. Het welkomstbericht kan zelfs gewijzigd worden

on topic: Bokt is toch voor iedereen? Ik vind dat net het leuke aan dit forum, dat het voor alle leeftijden en voor iedereen toegankelijk is...

Biepmiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 16:41

Ja wel maar het is toch wel een soort van extra stap als je je eerst moet aanmelden. Net alsof je je eerst moet voorstellen voor je aan een gesprek kunt deelnemen bijvoorbeeld.

NieneWiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 23:14

Oh heb ook even mn naam ingetypt heb best wel veel gepost

Duke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 11:50

Sugarmiss schreef:
En aangezien de zoekmachine van Bokt nog steeds niet werkt is Google wel zo handig

Ik gebruik ook Google als zoekmachine, aangezien de zoekmachine van bokt niet werkt. Je tikt in wat je zoeken wil en in 'geadvanceerd zoeken' vul je bokt.nl in achter 'alleen resultaten weergeven van de site of het domein' en je krijgt alles over dat onderwerp enkel op bokt. Idd wel zo handig.