zelfde pc, pa wel inet, ik niet, help!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

zelfde pc, pa wel inet, ik niet, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 22:25

ja het is echt heel vaag.
vandaag heel de dag op mijn eigen account van deze pc op inet gezeten. toen ik vanavond thuis kwam zat mijn broer er achter, op mijn vaders account. toen deed inet het nog, savonds kwamen we weer terug en deed hij niets meer terwijl er niemand aan pc gezeten had. dus ik een computernerd gebelt. die zei moet je provider bellen. dus zogezegt zo gedaan. gewoon 1 uur en 25 min aan helpdesk gezeten die er niet uit kwam "want hij zou het moeten doen" "weet u zeker dat u een 510 modem heeft?" werd er weet ik veel hoevaak gevraagt door ene fatima die zelf niet wist wat ze zei, want je hoorde haar alles vragen.
opgegeven moment moest de spanning eraf, dus ik liet door iemand hier die eraf halen, maar was de verkeerde spanning, nl die van de telefoon en niet van asdl, dus weg 1 uur en 25 minuten met fatima. en ik nog steeds geen inet. toen heb ik het modem opnieuw geinstaleerd want vertikte het om weer 25 min te moeten wachten en 10 ct per minut te moeten betalen!

nouja, modum dus opnieuw geinstaleerd, maar nu doet het volgende zich voor. de pc geeft aan verbinding te hebben. maar ik kan onder mijn account niet op internet of msn komen, wel muziek downloaden.
nu zit ik op mijn pa´s account en daar doet hij het wel terwijl hij het daar eerst ook niet deed!

iemand enig idee hoe dat kan zitten?

Stoeptegel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 22:31

ff je cookies en buffer legen van je browser? helpt bij mij nog wel es tegen dat soort dingen

Allejandro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 20:30

Ik denk dat het aan de instellingen op JOUW account liggen.
Als jij een 'adminstrator' account heb dan heb je dus de toegang om instellingen te wijzigen.
Heb je dit?
Of misschien instellingen v/h modem