Advertentie-topic zelf sluiten lukt niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duke

Advertentie-topic zelf sluiten lukt niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 20:48

Ellende schreef:
Houdt je a.u.b. aan de volgende regels om het aanbieden en vragen van artikelen zo prettig mogelijk te laten verlopen.

2. Als een artikel verkocht is kan de topicstarter zelf het topic sluiten door op de daarvoor bestemde link te klikken die in het topic staat.

... en dat werkt dus niet.

Tenminste, niet bij mij. Ik krijg dan de volgende melding:
NOT_AUTHORIZED

Doe ik iets fout? Hebben zich er al meerderen gemeld met dit probleem? Hoe kan ik nu mijn advertentie sluiten?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:56

Volgens mij krijgt een mod dan deze melding, en zet hem op slot...( volgens mij dan....)

Duke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 20:58

Is dat zo? Dan heeft de betreffende mod op dit moment 10 x een melding dat mijn advertentie gesloten kan worden .

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 22:13

Volgens mij niet; dus ram op de temknop

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 22:16

Hahaah jaa doe dat maar!
Als het anders niet wil

Duke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 12:13

Dan ga ik wel even TEMmen. Als het niet anders kan...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 12:27

In een ver verleden kon je inderdaad zelf je advertentie sluiten via een link in je topic. Toen heeft dat een lange tijd niet gewerkt, en daarna heeft het voor korte tijd via een antwoordpost wel gewerkt. Maar nu ook niet meer, en waarom weet ik eerlijk gezegd ook niet.

Vandaar dus inderdaad even TEM’en, en dan wordt het wel gesloten

Duke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 12:43

Dank voor de uitleg Maya. Ik heb idd al geTEMd. Wellicht is het handig om dit ook even in regels aan te passen, want nu is het wel verwarrend (zeg ik even heel bijdehand ).

Edit: Ik zie dat TEMmen gewerkt heeft. Mijn advertentie is gesloten.

Puera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 23:04

Ik heb vorige week nog een topic van mezelf op EA gesloten. Je moet dit doen via de 'Post Reply' knop. Dan kun je aanvinken dat het topic gesloten wordt. Of werkt dat nu ook al niet meer?

Duke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 23:10

Hey, dat werkt inderdaad! Even geprobeerd op een oude advertentie uit december die ik ook maar niet gesloten kreeg! Zo moet het dus!

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 00:20

Klopt

Ik zal even een stukje uit de FAQ quoten:
FAQ schreef:
Mijn advertentie op EA kan gesloten worden, hoe doe ik dit?
Als je iets op EA hebt aangeboden dat verkocht is of iets zocht wat je hebt gevonden en je wilt het topic sluiten dan kan je dat zelf doen.

Om dit te doen plaats je een berichtje waarin je uitlegt waarom het topic op slot staat 'Alles is verkocht, slotje' of iets met die strekking. Doe dit níet via de 'quick reply' maar door middel van het knopje 'post reply'. Onderin (vlak boven voorbeeld) zie je een hokje wat je aan kan tikken met daarachter de tekst 'Sluit dit topic'. Selecteer die optie en druk op verzenden, het topic is dan gesloten.
Op EA GZ: Diensten is dit nog niet mogelijk, hier kan je het beste even temmen om zo aan een mod te vragen of hij/zij een slotje plaatst.

Ik kan helaas niet checken of dit zo werkt (als mod werkt het in elk geval wel, maar dat zegt helaas niet of het gebruikers ook lukt ).
Mocht deze quote niet meer kloppen, willen jullie het dan nog even melden?

Duke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 10:40

Daar had ik dus nog niet gekeken. Ik heb wel alle regels nageplozen, maar niet FAQ, of althans, niet dat stukje. Het is wel verwarrend dat er ook onderaan het topic een optie staat 'sluit dit topic' met een vakje met 'ga' erachter. Dat had ik dus geprobeerd. Maar ik weet nu hoe het moet en het is me gelukt om mijn advertentie te sluiten.