casema internet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSmurf

casema internet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 19:36

Ik ben op zoek naar voordelig internet en zag op de site van caseme een digitale telefonie aanbieding met gratis basis internet. Nu heb ik alleen geen tv. Nou ja, voorlopig nog even wel, doordat de vorige bewoonster dit nog ontvangt, maar ik ben er nog niet uit of ik zelf tv ga nemen.

Is het mogelijk om zonder kabel (tv?) deze aanbieding te nemen of moet je ook een tv aansluiting hebben om internet te kunnen nemen?

Arzil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 20:29

Deze aanbieding loopt dan toch via de telefoon ofzo? Dan loopt er een verdeler waarin je de telefoon en een kabel voor je internet kunt aansluiten. Daar heb je dacht ik geen tv voor nodig.
Zelf heb ik casema internet zonder digitale telefonie en die loopt wel via de tv. Dan heb je volgens mij wel een tv aansluiting nodig.

SuperSmurf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 17:26

aha, dus dan zou ik het dus gewoon kunnen nemen! Dat zou wel mooi zijn want telefonie kanik ook wel gebruiken

Arzil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 21:08

Volgens mijn moeder: Je kunt ook via een analoge telefoonlijn internet nemen, maar ik weet niet of daar die aanbieding ook voor geldt.

SuperSmurf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 13:37

nee denk t niet. En kwam erachter dat je alleen digitale telefonie kunt nemen als je een televisie aansluiting hebt, dus dit gaat niet lukken vrees ik..

missnynke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 13:39

wij krijgen zoietsr via wanadoo

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 15:35

Bij mij zit ie op de tv aansluiting.
En ik ben supertevree met casema.
Heb hiervoor scarlett gehad nou dat was pas huilen.
En een echte afrader.

SuperSmurf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 19:53

echt? haha ik heb toch al een hekel aan die reclames, alleen al daarom zou ik geen scarlet nemen

sammetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 20:35

Je bedoeld dat "abonnenment" van 14,95 in de maand? Dus het abbo voor telefonie waar je basisinternet bijkrijgt?
Voor 10 euro extra in de maand krijg je ook nog "gratis"bellen (zit wel een limiet aan, maar die ligt behoorlijk hoog)

Mijn zus en een vriendin van mij hebben dat. Je bent wel verplicht volgens mij om ook het tv-pakket (bij mij in de woonplaats ook 14,95 in de maand) erbij te nemen.

SuperSmurf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 23:06

ja die bedoel ik ja. Maar het ging mij niet zozeer om het bellen, maar om het i nternet. Ik mis het toch wel heel erg, maar 20 euro in de maand(wat je meestal toch wel betaald) is voor mij gewoon een hele hoop geld.. en heb tot nu toe nog niet echt iets goedkopers kunnen vinden...

Coentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 23:08

Casema, kan geen Casema meer zin haha Drukkerij waar ik werkt, drukt alleen maar casema casema casema

sammetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 23:33

SuperSmurf schreef:
ja die bedoel ik ja. Maar het ging mij niet zozeer om het bellen, maar om het i nternet. Ik mis het toch wel heel erg, maar 20 euro in de maand(wat je meestal toch wel betaald) is voor mij gewoon een hele hoop geld.. en heb tot nu toe nog niet echt iets goedkopers kunnen vinden...

Is ook het goedkoopste wat er momenteel is voor zover ik weet. Ik heb nu planet internet (heel goed, heel snel en daar betaal je ook voor...) wanneer dit afloopt ga ik denk ook overstappen naar casema. Planet is nu gewoon te duur voor mij (woonde eerst samen en nu alleen) Dit abonnenment van caseam is niet echt snel ofzo maar je kan in ieder geval op internet.

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 00:36

Ik heb ook gewoon tv en internet via casema. Ik moet allemaal nog eens uitzoeken hoe het zit met digitale tv en dat bellen, maar daar kom ik maar niet aan toe.

Maar ik heb weinig klachten over casema. Alleen baal ik soms zo van die werkzaamheden

SuperSmurf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-06 14:25

werkzaamheden? Waardoor je dus offline bent? Is dat heel vaak dan?

napoleon

Re: casema internet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 16:44

succes met casema Het heeft 3 maanden geduurd voordat mijn tv actief was, al die tijd wel betaald voor mijn aansluiting en tot overmaat van ramp wacht ik al 4 maanden inmiddels op 100 euro die ze zouden terug storten en een telefoonrekening die de pan uitis geschoten door de verschrikkelijk lange wachtijden.................

Voor de rest, niet altijd evengoed beeld, in vergelijking tot de tv op de slaapkamer heeft digitale tv een vertraging van minimaal 30 seconden bij ons, zit toch maar 5 meter coaxkabel tussen dus niet echt een eind!) en soms is je beeld gewoon helemaal een tijd weg..............

harnessmaker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 00:13

Internet en telefonie via ip. ales via compuserve. Bevalt prima! en goedkoop

SuperSmurf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 16:24

wat is goedkoop?

Mieky

Re: casema internet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:33

napoleon schreef:
succes met casema Het heeft 3 maanden geduurd voordat mijn tv actief was, al die tijd wel betaald voor mijn aansluiting en tot overmaat van ramp wacht ik al 4 maanden inmiddels op 100 euro die ze zouden terug storten en een telefoonrekening die de pan uitis geschoten door de verschrikkelijk lange wachtijden.................

Voor de rest, niet altijd evengoed beeld, in vergelijking tot de tv op de slaapkamer heeft digitale tv een vertraging van minimaal 30 seconden bij ons, zit toch maar 5 meter coaxkabel tussen dus niet echt een eind!) en soms is je beeld gewoon helemaal een tijd weg..............

Ik heb thuis ook casema tv en internet (geen digitale telefonie, wij bellen hier mobiel ) en heb er geen problemen mee!
Mijn ouders hebben ook internet en tv en digitale telefonie van casema en ook daar geen klachten. Er zijn wel eens problemen geweest, maar die zijn uiteindelijk altijd naar alle tevredenheid opgelost!

SuperSmurf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 15:46

tsja en vrees dat ik toch niets anders zal vinden dan die 20 euro per maand..

kan je eigenlijk ook alleen een internet aansluiting nemen? Of moet je dan altijd televisie hebben?

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 17:29

AM -> FZ