Hoihoi, Heb net de Faq van veelgestelde vragen doorgelezen, en een centraal topic hierover kon ik niet vinden. Kan iemand mij vertellen hoe ik foto's moet vergroten (heb ze verkleind met paint)? Ik zou graag de oorspronkelijke grootte terug hebben... Alvast bedankt!
ik vergroot ze dan altijd weer met paint, maar ik weet niet of ze dan wazig worden ? Vergroten doe je in principe hetzelfde als verkleinen.. (afbeelding, uittrekken/hellen, en dan 150% ofzo invullen) Succes..
Volgens mij kan dit niet Ja het kan wel maar je krijgt dan niet het aantal juiste pixels weer terug... Het wordt er niet mooier op iig, spreekt uit ervaring Ik verklein mooie foto;s nu nooit meer, mocht je ze ooit nog eens nodig hebben.
Inprecipe kan dit niet (of je wilt de foto verzieken doordat je pixels ziet) je moet zorgen dat je altijd het orginele bestand bewaart. Als je eenmaal heb verkleind kan je hem niet meer de orginele grootte geven.
Idem Veel makkelijker en je hebt geen extra werk en je hebt ze dan toch extra op je comp staan en degene die je niet verkleint heb je er geen 2 keer opstaan